Nog meer school, voetbal en cottages ;-)

Canada's flag
North America » Canada » Nova Scotia » Annapolis Valley
September 27th 2006
Published: September 27th 2006

Hey allemaal,

sorry dat het een tijdje duurde. Had het best druk de afgelopen week, dus kwam er niet zo van.

Vorige week woensdag een soccer wedstrijd gespeeld tegen onze aartsrivaal Horton High School (zeg maar de grote broer van mijn school; te vergelijken met Hurley-Amsterdam; m'n school wint ook bijna nooit :P). We speelden uit in de stromende regen en kwamen 2x op voorsprong, maar uiteindelijk speelden we helaas toch 2-2. Toch een goede prestatie aangezien Horton het beste team is van Division 1, terwijl wij in Division 2 spelen (gaat op schoolgrootte). Oja, ik had een assist :D :P

Daarna wat school, niet echt boeiend.

Vrijdagavond naar een cottage van een vriend, helaas was het national park waar het in ligt gesloten. Het gevolg was een wandeling van 50 minuten met 1 zaklamp (we waren met z'n tienen) over een pikdonker hiking trail.

Eenmaal aangekomen lekker gepokerd, film gekeken, hotdogs gemaakt, burgers gebakken en pizza's verbrand ... iedereen was de pizza vergeten, dus na een uur stond het hele cottage blauw van de rook :P

Volgende morgen vroeg weer terug naar huis, aangezien degene met wie ik meereed moet honkballen. Daar weer in slaap gevallen om ergens in de middag wakker te worden.
De computer gaf een mooi MSN-schermpje weer met de vraag of ik nog wat wilde doen die avond en of ik even kon bellen. Gebeld en een uur later opgehaald om naar een feestje te gaan 😊

Feestje was meer een soort 'chillen bij iemand thuis'; er werd gejamd, gegamed, gekaart en films gekeken. Leuke tijd gehad, je begint toch steeds meer mensen te kennen dus das gezellig.

2nd October 2006

soccer en kampvuur
Ha die Ruben! Goed om te lezen dat je de kans hebt gekregen om lekker te voetballen. Daar zijn wij Dutchmen ten minste echt goed in! Ze zijn vast bang voor je. (ff een nieuwtje; v. Basten had v.Bommel weer opgesteld in het Ned. team. Heeft vandaag v.Bommel voor deze eer geweigerd!!! Dit is voorpagina nws in Ned, Ruben!!Zo zie je maar weer, je mist niks..) Hoe gaat het met jou en je gastgezin? Wat voor muziek wordt er gedraaid? Leuke meiden?, oh pardon, waar bemoei ik me nu weer mee! Je moeder M'jan zit 25 jaar in het Lucas! Er is wat onduidelijkheid hoe we dit gaan vieren, maar toch. Lange tijd. Oma had een diner georganiseerd, maar die afspraak liep in de soep-figuurlijk-. Dag lieve Ruben. Ik kijk nu alweer uit naar je volgende avonturen!gr,t H

Tot: 0.12s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 50; dbt: 0.0353s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb