Feest & voetbal


Advertisement
Canada's flag
North America » Canada » Nova Scotia » Annapolis Valley
September 21st 2006
Published: September 21st 2006
Edit Blog Post

Yo iedereen die dit leest,

dit keer een update met fotos als het lukt 😊

Afgelopen zaterdag een erg leuk feest in een 'cottage' in een verlaten bos bij Lake George. Het feest begon al om 7 uur en was anders dan ik in Nederland gewend ben. Ik werd thuis opgehaald door een vriend en na een korte stop bij de supermarkt in een soort colonne van auto's op naar Lake George. Daar aangekomen werd een laptop met boxen geinstalleerd en zo hadden we muziek. Voor wat sfeer werd een kampvuur gemaakt en daar werd een pickup-truck naast geparkeerd.

Na een tijdje waren er aardig wat mensen en gingen we met een paar mensen proberen hotdogs te maken. Sommige mensen lukte dat (ik was te lui om mn tak vast te houden en legde mn tak daarom maar op een houtblok in het vuur. Helaas probeerde iemand het vuur groter te krijgen door er een houtblok op te gooien ... splatsch :P)
Feest was dansen/chillen/praten en na een aantal uur ben ik met een paar mensen naar een verderop gelegen cottage gereden om daar te gaan slapen.

Volgende ochtend al om 9 uur gewekt aangezien enkele mensen moesten werken. Dit was zo vroeg, en er was geen eten in de cottage, dat we maar lekker uitgebreid hebben ontbeten bij de Mac.

Maandag had ik school, was wel prima. Business Management test gemaakt en na school soccer practice.
Dinsdag ook school, maar vooral opwinding vanwege onze 1e wedstrijd van het seizoen. We begonnen met een competitie-thuiswedstrijd tegen West-Kings High School. De naam klinkt helaas indrukwekkender dan ze waren; 10-2 overwinning doordat ze serieus niet wisten wat ze aan het doen waren ... De keeper voetbalde voor het eerst en was verbaasd toen het een doelpunt was op het moment dat hij mijn poging tot omhaal uit een corner (ik probeer echt te doen alsof ik kan voetballen :P) stopte en met de bal over de doellijn liep 😊.

Ik had meer getyped, maar internet crashte. Verdere update komt later ...





Advertisement



Tot: 0.05s; Tpl: 0.014s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0228s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 997.9kb