Hereniging


Advertisement
Published: November 21st 2009
Edit Blog Post

Hierbij wil ik jullie verwelkomen op mijn eerste ooit geschreven blog en jullie hebben ook nog de eer om het te lezen. Bij deze ik vind het leuk dat jullie dat dan ook met een genoegen doen. Hoop ik dan😉.

Ik ben vorige week donderdag (12 nov) vertrokken vanuit Nederland naar Seattle. Mijn vlucht vanuit Amsterdam was een uur vertraagd vanwege mist in Frankfurt. Gelukkig haalde ik uiteindelijk toch mijn aansluiting en zat ik op tijd en in het goeie vliegtuig op weg naar Seattle. Daar aangekomen en nadat ik door de immigratie en alles was gegaan stond ik onverwachts sneller dan gedacht oog in oog met Sandra. Eindelijk weer de hereniging waar we al naar uit zaten te kijken. Tranen vloeide en was ook moment van stilte. Hoe fijn kan zo'n moment zijn.....

Nadat ik mijn bagage van de band had gehaald had Sandra Jeff (een vriend van haar) gebeld en hij heeft ons naar het hotel gebracht. Nadat we onze spullen daar hebben gedropt en even hebben opgefrist zijn we richting Tacoma Dome gegaan. Daar zou die Avond een andere Jeff optreden namelijk Jeff Dunham. De befaamde buikspreker die in Nederland ook bekend is. "Silence I kill you en Achmed the dead terrorist" (Door diegene die hem ook willen zien hij treed 14 en 15 april in Nederland op heb ik uit betrouwbare bronnen) Het was een geweldige ervaring om het mee te maken om hem op te zien treden in Amerika. Zij hebben wel en andere humor die wat racistischer is richting vrouwen en getinte mensen. Aan het eind van de show zijn we lekker naar ons hotel gegaan waar we van onze eerste nacht samen hebben genoten.... Wat is dat slapen toch heerlijk 😉

De volgende ochtend zouden we de veerboot vroeg hebben vanuit Seattle naar Victoria. Dit ging allemaal voorspoedig behalve dat hij er nu 4 uur over deed in plaats van de normale 2.5 vanwege een omweg om ruige zee te vermijden. Nadat we in Victoria aangekomen waren hadden we een optie, of we konden met een groepje studente mee naar de westkust om daar te gaan surfen of rustig thuis blijven en zelf wat dingen doen. Wij kozen voor het laatste ook omdat we hiermee een 2x 6 uur durende autorit vermeden. Die middag zijn we nadat we onze spullen hebben gedropt naar haar universiteit gegaan. Wat is die immens groot zeg en voor Canadese begrippen nog klein. Nadat we daar wat rond gekeken hebben hebben we dag 1 afgesloten in Victoria. De dag erna zijn we naar Goldstream gegaan. Na een enerverende bus/wandeltocht zijn we daar aangekomen. Dit is een gebied waar in het najaar veel zalm vanuit de zee de rivieren intrekt om zich voor te planten op hoger gelegen plaatsen. Dit is een mooi gezicht met een beetje rottend geurtje. Het is dan ook tevens de eindfase van het leven van een zalm en er waren en hele hoop dode vissen te zien waar andere dieren dan weer gretig gebruik van maken. Terug zijn we wezen liften omdat de bus niet van het bezoekers centrum vertrok en het ook de vraag was of hij überhaupt nog reed. De dagen erna hebben we een vlindertuin bezocht, hebben we Sandra der spullen verhuisd en zijn we ook nog even in de lokale klimhal geweest. Maandag avond hadden we een "potluck" ter verwelkoming van Sandra in der nieuwe huis en mijn bezoek. (ter info met een potluck maakt iedereen wat eten en neemt dat mee en dan maak je er een gezellige avond van. Dat was deze keer ook zeker gelukt. Het was erg leuk om de vrienden van Sandra te ontmoeten en zo een beeld te krijgen van haar leventje daar. Het waren zo een paar geweldige dagen.

Helaas brak de dag erna weer een slik moment aan. Ik zou haar weer is moeten gaan verlaten 😞. Dit keer met een voor mij onbekende bestemming. Wat zal het zijn dat Florida. Daarover later meer. Dinsdag ochtend vroeg zijn we met de auto naar het vliegveld van Victoria gegaan. Daar wat gegeten en gedronken ben ik door de beveiliging gegaan en Canada in combinatie met Sandra gedag gezegd. Was wel weer een vervelend moment maar ook wel met gevoel dit keer zal de tijd een stuk korter zijn voordat ik haar weer zie en ik ga een nieuwe uitdaging aan waar ik heel erg naar uitkijk.

gegroet




Advertisement



21st November 2009

Aaaaaaaaaaahhhh, snif, snif. Ik kom er snel aan hoor! X
23rd November 2009

He Timo. Klinkt goed allemaal!En eindelijk Sandra weer in je armen kunnen sluiten. Maar je zit inmiddels in Florida,heb je je eerste vliegles al gehad?En hoe is het weer daar? Hier zeer droevig..:( Maar ben benieuwd naar rest van je verhalen!Succes met de vlieglessen! Liefs, Maaike
17th January 2010

verjaardag
Lieve Timo, Wij feliciteren je van harte met je verjaardag en doen ook de hartelijke groeten aan Sandra. Hebben volop genoten van foto s en video.

Tot: 0.071s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 46; dbt: 0.0345s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb