Abu Dhabi - dan 4.


Advertisement
United Arab Emirates' flag
Middle East » United Arab Emirates » Abu Dhabi
January 18th 2008
Published: January 19th 2008
Edit Blog Post

19.01.2008. 02.29 soba 813 Novotel Hotel, Abu Dhabi

Eto me natrag u sobi s prozorom koji se ne da otvoriti i klimom koja se ne da isključiti. Da prijeđem odmah na stvar, na pitanje kud da idem večeras, recepcija-Indijac mi je sinoć na papir napisao .. Bolje da uslikam papir. Evo. Izletim ja po naputku na cestu i zahaltam taksi. I kazem tipu jasno i glasno "Dana Hotel" i on dost samouvjereno kimne glavom te se ja vazno uvaljam u plastikom presvučeni zadnji sic i krenemo. Do prvog semafora, kad taksist staje i počinje se raspitivati gdje je taj hotel u koji smo krenuli. Pa tak na sljedećem semaforu. I na sljedećem. Da skratim, vozili smo se i navazali pol sata, i ne znaš kome je bilo više zlo, njemu koji ne zna to nać il meni koji mu ne znam pristojno reć da odjebe i ostavi me bilo gdje, a s druge strane bolje da sam u izgubljenom taksiju nego bez taksija, jer što se mene tiče ak izađem, bez obzira što je tu kao super sve sigurno, moš mislit, tipovi me mogu za pet minuta zbog tih 100 kuna u dzepu lupit krampom po glavi i zakopat u bačvi iza prvog ugla. Da sad ne duljim, našli smo to na jedvite jade zajedničkim snagama bez obzira na činjenicu da on nije govorio ni riječi engleskog, i nakon natezanja oko računa koji se izgleda ne moze ispostaviti poslije 11 za taksi voznju, uđem u lift hotela Dana i vozim se na 18. kat (zamislite si nešto slično Antunović Hotelu u Španskom). Upad u "49ers Night Club" košta oko 60 kuna što uključuje 2 cuge, i time sam bio dosta zadovoljan. Na ulazu čekaju neki čudni tipovi, ništa strašno ali mješavina europljana, crnih, zutih i Arapa, onak malo poluproizvodna ekipa. Unutra svira bend koji glumi alternativno rokerski, sviraju AC/DC, Cranberries i slično tome, i čak ne zvuče sasvim da im se smiješ u facu al ipak fulavaju svako malo. Imaju dvije kosooke pjevačice koje na zestokim dijelovima mašu glavom u stilu metal bendova al se tajno švercaju da ih ne bi jako boljela glava sutra ujutro i to. I da, u jednom su trenutku te dvije otkvačene pjevačice najavile Jon Bon Jovija, a bend bez okom da trepne počne svirat "Heart-Alone" stvar iz osamdesetih, al baš nema nikakve veze s Bon Jovijem. I čak su je dobro izveli, još sam mislio krivo sam čuo, sad nakon toga ide to kaj je najavila. Ma kaki, završi stvar a kosooka nas obavijesti da je to bio Bon Jovi i svi plješću ko ludi i viču s odobravanjem, te nakon toga slijedi nešto sasma drugo. Puko sam od smijeha. Skinite si s neta ovu stvar ak je ne znate od prije, čisto da čujete kak zvuči Jon Bon Jovi u Abu Dhabiju :D Uglavnom, klub pun kao šipak i opet mješavina apsolutno svega, od zapadnjaka preko japanaca do ovih vrsta koje već ubrajam pod normalno u UAE, Pakistanci i ekipa. Uzmem pivu i krenem bauljat okolo, zapušeno sve do jaja kao u Zagrebu, svi se nešto druze i smiju i općenito je kao vesela atmosfera. I tada mi je uletjela prva kurva.

Nekako je to izvela ko fol poluslučajno, trknula me laktom i automatski sam se okrenuo da vidim tko me to trka. Azijatkinja, bijela majica na bretele, traperice, neke plutene cipele na petu, i faca i tijelo nit smrde nit mirišu, ni zgodna ni gadna. Ja se baš nisam u zivotu narazgledavao kurvi, al opća ocjena bi bila: u usporedbi s onim našim kurvama cigankama u Gajevoj ova je bila Miss svijeta, da se pojavi u Zagrebu zaradila bi opasnu lovu, jer ak ima jadnika koji ONO plaćaju, bilo bi ih itekako koji bi rado platili ovu ovdje. No ovak tu sama za sebe dođe ti ko neka šaka jada. Dotepla se iz tko zna kojeg Tajlanda i sad stoji preda mnom i glupo namiguje i zapravo ne valja ništ. Prve sekunde kad sam se okrenuo čak mi je palo na pamet da je neka regularna zenska koja mi hoće nekak uletit al čim sam pravo svrnuo pogled na nju, istog trena me počela nasilno hvatat oko struka i namigivati ispuštajući one glupe glasove koje na televiziji uvijek čuješ da izvaljuju te kosooke. Nešto tipa “uaaaaaooo, ouuuaaaaa, ve ju from” i te spike. Ne bih vjerovao da mi se nije dogodilo ali bilo mi je nekak neugodno samo se okrenut jer mi je došlo zao kak sad tu radi budalu od sebe pa sam se počeo odmicat u stilu di mi je cuga (bio sam odlozio čašu s pivom na šank) i slične nemušte fore, i hvala Bogu nije me puno natjeravala, uspio sam pobjeć u roku 3-4 koraka. Ali od te sekunde nadalje izlazak se pretvorio u bijeg od prokletih kurvi po bircu, skuzio sam da ih je unutra bilo barem 20-30 i dobro sam se nabjezao do trenutka kad je pala odluka da je sad dosta i da idem dalje. Sve su bile na istu šemu, zute, napol bezvezne, u skupinama su i glume da se zabavljaju a zapravo su u opasnom lovu. U roku od pol sata sam se morao izvlaciti iz kurvinških šapa još 4 puta tak da mi se ubrzo počelo od svega rigat, i od kurvi i od glazbe (koja je, kad je bend završio svoju točku, dozivjela neprimjetnu tranziciju prema javno nasilnom arapskom tehnu), i od tipova svih rasa koji su se oko mene evidentno dobro zabavljali već lagano znjarajući kurve. Zene drze doma i oblače ih u feredze da ih netko ne bi vidio, ali zato petkom navečer odlaze na relaksirajuće stavljanje kite u tajlanđanke i fino se provode. A turisti sa zapada se vrate sa sluzbenog puta, izvijeste zene da je u Abu Dhabiju bilo strašno dosadno, i nakon toga im bez beda isporuče svjeze spolne bolesti s dalekog istoka. Zgodno.

Pod brojem 2 na popisu piše Capital hotel. Ok, ajmo vidjet kako to izgleda. U taksiju noću nema računa. Ko te jebe. Ak hoćeš račun, hodaj. Frajeri ne voze svoje aute nego rade za taksi kompaniju te noću tezgare za svoj ćef i trpaju lovu u vlastiti dzep. Ok, kuzim, i ja sam iz lopovske zemlje, al nemoj da ono što prek dana košta 3 i pol dirhama noću platim 20. Odjebao sam tri taksista (ili oni mene, kak se uzme) dok nisam našao jednog koji će me vozit za cenera. Bez računa, naravno. Na ulazu u ovaj drugi klub već malo finija ekipa, stranci jačeg kalibra i više Arapkinja, s tim da su ove bile sređene malo finije, kod nas bi to izgledalo nešto kao stil Vlatke Pokos, samo seljačkije i još bapskije, ali recimo da je u skladu s općom egzotikom koja tu vlada. Nagurali smo se u liftu do drugog kata kao sardine, skoro mi je postalo zlo kak su četiri napirlituše oko mene nalile na sebe svaka po litru parfema. Izlazimo iz lifta, velevazni čuvari ulaza nam se milo smiješe, dobra večer, dobro došli, burzoazija naprijed proleteri STOP! Da jesam li ja rezervirao stol? Nisam rezervirao stol, ali sam solo, rekoh, pa mi stol ni ne treba, ja bih samo popio cugu da vidim kaj ovdje ima. A ne ne, zao nam je, ako niste rezervirali stol s bocom šampanjca ne mozete ući. Boca šampanjca?! Velim ja čifutu da ću platiti upad ako treba, al da mi ne treba boca šampanjca ni u ludilu. A kaze meni tip (skuzio je da sam luzer iako sam sad već njušio o čemu je riječ ali sam se pravio glup - mozda ipak uđem, materijala za blog radi) da bez tog stola i bez te boce nema ni komada, tak da u tom slučaju nemam što traiti unutra. Dakle opet kurve, samo finija klasa. Okrenuo sam se na peti i odmarširao van, sve ne znajuć dal da budem ljut ili da mi bude jako smiješno, u svakom slučaju, sutra kad vidim recepcionera fino ću mu se zahvalit. Po čemu je on shvatio da zelim na kurve kad sam mu jasno rekao da hoću u disko među mlade, popit dva tri pića, ne znam, ali što više razmišljam to mi više izgleda kao da svi koji dođu solo u Abu Dhabi obavezno idu na kurve, i kad se sjetim pomahnitalih testosteronskih faca pijanih Engleza i Nijemaca na ulazima u klubove, Indijac na recepciji i nije nuzno mislio ništa loše. Jebiga, ova noć je donekle propala, no barem sam naučio nešto novo, a to je kako bjezat od nasilnih kurvi. I kako se svadit s arapskim taksistima. Ne mogu više ni pisati, zgromio me umor i dvije velike pive.

19.10.2008. 22.20, soba 813, Novotel hotel, Abu Dhabi

Ne znam u čemu je fora, ali definitivno moram bjezat iz ove sobe, mozda su vode, mozda je netko tu umro, stvarno nemam pojma ali lovi me neka depra dok sam unutra za poludjet. Van van, pod hitno, samo sam čekao jutros da zgotovim do kraja Gloria-tekst i pobjegao. Btw ukleta soba me satrala i u tom pogledu, nikako nisam mogao napisati te tri kartice, sve je preda mnom, sve informacije, uvod, zaplet, kulminacija i rasplet, ali ne ide pa ne ide, da pišem rukom na papiru ne bi više stalo u koš za smeće. Napokon sam slozio nešto što bi dobilo trojku u osmom razredu osnovne škole, pročitao još jednom, zasolio s dvije tri glorijaške fore i odaslao u Zagreb preko mojeg dobrog duha (da, duše, o tebi govorim. Btw ono ne zna pročitati nitko iv 😉 Išao sam u drugi pokušaj dobivanja vrijednih informacija drugom recepcioneru, ali dočekao me dobro poznati kuda-sve-mozete-ići-u-šoping lamentat. Ok, rekoh, slomili ste me, ajmo u šoping. 5 minuta bezračunskim taksijem i veselo mašući nogicom ulazim u (kako maštovito!) “Abu Dhabi Mall”. Nazalost opet sam ispao zloguki prorok. Takav šoping si mozete obaviti u Zagrebu u Avenue Mallu. Mislim da je, bez obzira na snizenja, samo neznatno jeftinije, a u globalu puno je seljačkije tako da se ne bi baš jako pomogli šopingom u Abu Dhabi Mallu. Ogromno je preko svake mjere, trebalo mi je tri sata s vrlo kratkim ulazenjima tu i tamo u poneki dućan da prođem sve + još 45 minuta da pojedem pizzu u Pizza Hutu. E da, hranim se samo u fast food restoranima jer su samo duplo skuplji od naših fast food restorana. Jedna stvar koju ne zelite činiti u ovoj simpa zemljici je biti gladni, jer to vam je loša ideja. Da ne dramatiziram, restoran u kategoriji recimo Bobana, prosječan će vam obrok naplatiti (bez vina, Coca Colu piješ) oko 300 kuna s couvertom + 10% izmišljenog service charge-a + 6% izmišljenog tourist charge-a (tolko o rajskoj zemlji bez poreza). A niste se najeli ni bijele ribe ni bifteka. Ahaha, ako se odlučite za takvu gospodsku varijantu, mozete odmah doma dizat kredit za otplatit karticu. Uglavnom, pljačka. Velika pizza i kola, 110 kn u Pizza Hut-u. I hvala vam lijepa kaj sam tak jeftino prošao, bez sarkazma. Kupio sam samo jednu knjigu, ne zato što sam škrt nego mi se stvarno nije ništa svidjelo osim mobitela za cca 3000 kuna (a budući da sam duzan ko Grčka to će još pričekati), bila je jedna dobra končana vesta na snizenju ali nisu imali moj broj. Našao sam par zgodnih sitnica za poklon i to je to. Vrativši se u hotel opet sam panično pobjegao iz sobe i krenuo u noćno slikanje ove tri ulice oko hotela. Ne da mi se ići dalje jer ću se nahodati ko poštar i zaći tko zna kud, a znam da je sve isti drek i da ću teško naletjeti na nešto ludo i nezaboravno jer sam danas dobro još jednom proučio što se nudi i još uvijek se ne nudi ništa. Neboderi s reklamama multinacionalnih konglomerata tipa Kodak, Canon i HSBC, a u podnozju nebodera dućani s kineskim, indijskim i domaćim drekom. Bauljajući okolo skuzio sam kino 100 metara od svog hotela. Uvijek mi je neka fora ići na nemogućim mjestima u kino, ne znam to objasniti ali ima mi nečeg u tome. Vuče me nutra. U 8 sati Will Smith - I am legend. Moze! Ubio sam još sat vremena u netcafeu, zaletio se u sobu ostaviti aparate i objektive i u 10 do osam sjedio u praznom kinu. Nije uopće loše, čak sam se tajno nadao da će biti opskurno i kao iz Alan Forda, čisto da nešto dozivim, no radi se o običnom kinu Cinestar tipa, 3 dvorane, udobni stolci i smrad kokica koji ti ostane u nosu i kad si već 3 ulice dalje. Baš mi je bilo čudno da je tak nasilno prazna dvorana jer kad je blagajnica kucala po monitoru, na planu sjedenja sam jasno vidio da je prodano dosta karata no nisam više razmišljao o tome jer je točno u 8 počeo film. Već je Will Smith bio sam na svijetu dobrih 10 minuta kad hop, otvaraju se vrata i počinje ulazenje. Molim te, muzevi i zene stizu ali namjerno kasno tak da uđu u mraku i mogu birat gdje će sjest, to naime mora bit strateški pomno odabrano mjesto jer inače bi im netko grozan, pohotan i bez morala poput mene mogao vidjet facu! Komadi ipak moraju maknut onaj crni veo s nje jer kroz to sranje niš ne bi vidjele. No, zato postoji plansko kašnjenje u svrhu odrzavanja ćistoće. Ne znam kaj vi svi o tome mislite, al meni je cijela spika malo too much, idite deco lečite se. Sutra je plan pogledati nešto po imenu Marina District, najavili su mi još šopinga. Ok, pomirio sam se da je to glavna fora. Pitao sam danas imaju li klasični arapski bazaar, barem to. Nemaju. Laku noć, do slušanja.

P.S. Imaju neku nejasnu foru nasilnog dizanja brisača na sasvim legalnim parkirnim mjestima, na prvi pogled bez ikakvog razloga. Ak netko zna kaj je to, nek me prosvijetli, molim vas. Hvala.


Advertisement



19th January 2008

ej sunceko, a zakaj si tak prost?;) ti si fini decko, kaj ce ti mama reci ako vidi kako se izrazavas??? al jako dobar travel blog, trebao bi biti pisac vttk
20th January 2008

Moram li bas?.. priznati koliko si dobar. Mislim da su ti brisaci znak kao.. eto me za 15ak minuta, necu platiti parking za sat i ne pisite mi kaznu.

Tot: 0.059s; Tpl: 0.012s; cc: 5; qc: 43; dbt: 0.0363s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb