VER ELİNİ ISTANBUL

Published: December 3rd 2023

COLOMBO-BODRUM

13 KASIM 2023 PAZARTESİ

Sabah 4:00 te askerdik ..

Otobüsümüz bizi, az bir süre sonra Colombo’ya bıraktı.

Uçağımız 07:40 …

Aslan THY ,rötarsız kalktı…üstelik bizi yolda iki kez besledi…

15:00 gibi İstanbul havaalanına indik…

Valizlerimizi alırken, gurubun bir bölümü ile vedalaştık…

Bir kısmı için İstanbul son durak … bize daha Bodrum’a kadar yol var …

Bir tarafa oturduk, kahvelerimizi yudumlarken seyahati düşündüm..

Temelde farkına varmadan, bayağı maceralı bir yolculuk olmuş…

Valizini,telefonunu ve de hatta pasaportunu bile otelde unutanlar…

Satın aldıkları heykeller ile Hindistan gümrüğünde vedalaşanlar,

Alış veriş zamanları dışında ilke olarak mutlaka tekerlekli sandalyelerle dolaşanlar …24kısım tekmili birden yaşandı…

Son değerlendirmede Hindistan’a bir daha gider miyim ? büyük laf etmeyeyim ama hayır ..

Sri Lanka, beklentilerimin çok ötesine geçti ..

THY direk gidiyor bir daha gidebilirim ..

Bu kez, acele karar yüzünden niye Colombo’dan Maldivlere uçmadığım konusunda hayıflanıyorum..

Yeni arkadaşlar tanımış olmaktan dolayı memnunum…

Gençliğinin bedelini her tarafa koşturmakla ödeyen Loud Speaker Eda’ya ..

Kararlarına devamlı itiraz edilen tur liderleri ,Oya ve Nezihe çiftine bizlere tahammülleri konusunda müteşekkirim…

Sn Büyük Elçim Bilge beye ve kıymetli eşi İclal hanıma bizleri hiç yalnız hissettirmedikleri için ayrıca teşekkür ediyorum …

Bir de sonuna dek bağlılık gösteren "sigara dayanışma gurubuna" gösterdikleri dirayetten ötürü teşekkür borçluyum...

Bodrum uçağımız 19:50 ve bodruma varış 21:00 gibi ..

Biraderim Turhan, bizleri Bodrum havaalanında karşıladı ve sağ salim evimize getirdi…

Bir seyahati de böyle bitirdik…artık önümüze bakıyoruz ..

Kusurumuz olduysa affola …

Tot: 0.061s; Tpl: 0.008s; cc: 15; qc: 31; dbt: 0.018s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb