HADİ BİSMİLLAH

Published: August 29th 2023

BODRUM-KOS

G01 1 MAYIS 2023 PAZARTESİ

Yine yeni yeniden yollardayız…özlemişim bu tür uzun boylu seyahatleri…Sabah 7:00’ye kurduk saati…

Bir kahve molası ve valizler dün geceden beri hazır olduğundan, saat 07:30 da taksimiz bizi ,evden 4 dakika mesafede olan Yeni Bodrum limanına bıraktı…

Çıkarken yine sıkıntılar yaşadık …

Söylemesi ayıp bendenizin “Yunanistan oturma” iznim var ..

Fakat sevgili Yunanlı kardeşlerim bu oturma iznini geçen yıl Ekimde yenilemeleri gerekirken, nedense bir türlü yenileme başarısını gösteremiyorlar …

Bu yüzden ,tüm vergileri ve harçları yatırılmış ve avukatım sevgili Voulgaris tarafından yakından izlenen “proses” nasılsa yerine getirilemiyor …

Bu nedenle, Türk yetkililer, Yunanca yazılmış ve iznimi yenisini verene kadar yenilediklerini belirten belgeye egzotik bir meyve diye bakıyorlar eviriyorlar çeviriyorlar ..

Bir kısmı ayıp olmasın diye yurt dışına çıkmama izin veriyor …

Bir kısmı da bugünkü gibi Nuh diyor peygamber demiyor ..

Haydaaa, işin içine “üst yetkililer “ karışıyor…

“Üst yetkililer “ böyle bir uygulama ile daha önce karşılaştıklarını hatırlıyorlar ..

O ona ,oda ona söylüyor …bu söylenceler kapıdaki polise kadar uzanıyor ve zar zor çıkabiliyoruz …

Bence adamlar haklı …zira yunanca yazılı belge “yenisi verilene kadar” haklarımı koruduğunu açıkça ve yunanca yazmasına rağmen, nedense her hangi bir tarih belirtmekten imtina ediyor ve yetkililer haliyle belgede bir uzatma tarihi arıyorlar ..

Bulamayınca da huylanıyorlar ..bence normal fakat gemi saatleri fix ve kimse bizim sorunumuzun çözülmesini bekleyecek durumda değil …

Asım Kaptan’da her zamanki yerimize yerleşiyoruz ve bekle bizi Avrupa geliyoruz …

Asım Kaptan bir saat sonra Kos’a yanaştı…

Tot: 0.048s; Tpl: 0.008s; cc: 18; qc: 28; dbt: 0.0192s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb