Jeddah, Saudi Arabia, turnaround

Middle East » Saudi Arabia » Jeddah
February 15th 2016
Published: February 18th 2016

More or lessMore or lessMore or less

I googled that photo to give idea/ Wyguglowałam tę fotę by przybliżyć sprawę
It was only turnaround flight but opportunity to interact with full a380 of Muslim pilgrims in ihrams (traditional pilgrim clothes), whole families from infants to grand grand parents, was priceless. All of them with extra heavy bags, no english, and all of them swapping seats to be close to each families, but anyway it was nice surprise, because i had really good time with those people. They need really not a lot to be happy, and whole flight were calling me per sister 😊

Był to tylko lot turnaround, jednak sposobność interakcji z pełnym a380 Muzułmańskich pielgrzymów w ihramach (tradycyjna pielgrzymkowa odzież), całe rodziny od niemowlaków po pra pra dziadków, była bezcenna. Wszyscy obładowani ekstra ciężkimi bagażami, nikt nie mówił po angielsku i wszyscy zmieniali miejsca, żeby siedzieć blisko ze swoimi rodzinami, mimo to lot okazał się być miłą niepsodzianką, bo miałam niezły ubaw i na prawdę miło spędzony czas z tymi ludźmi. Nie potrzeba im wiele do szczęścia, a całą drogę zwracali się do mnie per siostro 😊

Tot: 0.063s; Tpl: 0.013s; cc: 10; qc: 31; dbt: 0.0339s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb