הכנות לנסיעה לארה"ב


Advertisement
Israel's flag
Middle East » Israel
June 17th 2008
Published: June 17th 2008
Edit Blog Post

אז זהו זה ....הרגע לו חיכיתי כבר 5 שנים הגיע....
סיימתי את התואר הראשון שלי ברוקחות ועוד ארבעה וחצי ימים אני טסה לחילופי סטודנטים בארה"ב (:
וואוו!!!!!!!!!!!!!!!!
אני כ"כ עסוקה בסידורים והכנות לנסיעה הזו שעוד לא ממש יצא לי לשבת עם עצמי ולעכל מה שקורה לי. אני טסה לבד פעם ראשונה בחיים בעקבות מה שנקרא ה"חלום האמריקאי" שלי. אני הולכת לטוס במשך 13 שעות ולמרות שיש לי פחד טיסה אני יודעת שאני אצטרך לעמוד בזה כי אני חייבת לראות על מה כל המהומה בלהגיע לממלכת האפשרויות הבלתי נגמרות. לעולם הגדול. למקום שבו הרוקחות בשיאה. אומרים שהמקצועיות של הרוקחים שם גבוהה, הסיפוק מהעבודה גדול, הכבוד שניתן לרוקח הוא לפחות כמו לרופא והמשכורות משמחות לבב אנוש. אז אומרים....
אבל האם "החלום האמריקאי" הזה אמיתי?
האם באמת כ"כ טוב שם בארה"ב ?
והאם - גם אני אוכל להגשים שם חלומות?

הכל יכול להיות, אני אופטימית (:

Advertisement



Tot: 0.049s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 45; dbt: 0.0291s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb