Reiseruta!


Advertisement
Europe
January 11th 2009
Published: January 11th 2009
Edit Blog Post

Reiseruta vår e:

- England (London) : 27.jan- 30.jan

- USA (Los Angeles og Las Vegas): 30.jan- 8.feb

- The Cook Islands (Paradisferie...) : 9.feb- 18.feb

- New Zealand (Sør-øya): 19.feb-6.mars

- Australia (Langs østkysten): 6.mars- 7.april

- Asia (Singapore, Malaysia,Thailand
og evt Kambodsja): 7.april - 2.mai

3. mai e me heime i Norge igjen :-)


Additional photos below
Photos: 5, Displayed: 5


Advertisement



15th January 2009

Plass i sekken?
Hvis eg krøller meg sammen sånn at eg blir bitteliten, så regner eg med at ein av dikkan har spara ein liten plass te meg i dissa svære bergans sekkane?! :)
19th January 2009

Hehe..
Ja så klart Kathe Ingunn!! :)
28th January 2009

Hallå!!! Komme dikkan te London nå da. Eg forsto d sånn at dikkan va ikkje veldig fornøgd me standaren på engelske hoteller...;) Men men dikkan ordnær dikkan nok dikkan! Dikkan får ha det moro der då. E vel mykje som ska sjekkas ut før dikkan tar turen over there :o)
31st January 2009

Ut på tur , aldrig sur.
Hei jenter,første gongen inne på bloggen dikkans (sikkert ikkje den siste). Har sjekka reiseruta nå, og ser at dikkan har landa i OBAMA land. Litt av ei rute forresten, mange timer i fly, men det hører med vist ein vil ut i verden. Hugser når eg reiste til MALAYSIA i 97, då rakk eg å bli full og edru tri gonger. Ha ei fortsatt fin reise og ta masse bilder. MVH GEIR.
1st February 2009

Likte du London, Stine? Det vi pratet om på Tippen :)
1st February 2009

Hei Cathrine! :) Ja lika meg veldi godt i London, Madame Tussauds va veldi bra, og igrunn alt ana au =) Veldi lett aa finne fram, for ein blir jo saa fort kjent der. Saa det va toppers. :) Du maa nok bort igjen dit! =)
16th February 2009

hei:)
Ser ut for at dikkan har det heilt knall.... Kos dikan masse, for her er det bare snø og kaldt.

Tot: 0.38s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0427s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb