Even een korte blog....

Europe » United Kingdom » Scotland » Renfrewshire » Paisley
May 6th 2010
Published: May 6th 2010

Ik zal beginnen bij eind maart. Toen ben ik met Riikka, Milla (Finland) en Marie (Denmark) naar Stirling geweest. Smorgens eerst naar school en daarna de CityLink bus naar Stirling gepakt. Stirling is vooral bekend door het kasteel en het Wallace Monument, en natuurluk de geschiedenis van William Wallace (aka Braveheart). We hadden niet heel veel tijd, dus we hebben eigenluk alleen het kasteel bez... Read Full Entry

Photos are below

6th May 2010

Nice
Klinkt leuk allemaal :-D Ik had eerst ook zo iets met die examens... Maar uiteindelijk viel het allemaal mee. Altijd de language card spelen (al helpt het niet altijd, want ik kreeg als commentaar dat mijn Engels zelfs beter is dan sommige native speakers--- weg excuus). Ook gewoon vragen voor compensatie opdrachten als je de toets niet hebt gehaald. Als exchange student kun je alles make, hahahah. Succes met leren! kus
10th May 2010

You can do it ;)
Leuk om te lezen! Mooie foto's ook :).. Het is wel appart om te lezen dat je nu nog examens hebt, lijkt voor mij alweer zo lang geleden! Maar ik denk dat het beter is dat je veel van die open/essay vragen hebt! Mijn examens waren altijd het grootste deel meerkeuze en dan een deel met 5 open vragen/essay en dan moest je er ook 3 of 4 kiezen.. (Is trouwens best gunstig ook om te kiezen, vind je niet? :P) Maar ik vond die meerkeuze vragen altijd zoo vaag, en voor open vragen kun je iig nog een beetje punten krijgen als je een verhaaltje lult :P.. Komt wel goed, don't worry! Succes en have fun natuurlijk! xxx

Tot: 0.128s; Tpl: 0.017s; cc: 9; qc: 52; dbt: 0.0968s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb