Londondindon


Advertisement
United Kingdom's flag
Europe » United Kingdom » England » Greater London » Stratford
February 25th 2010
Published: February 24th 2010
Edit Blog Post

Picadilly CircusPicadilly CircusPicadilly Circus

Kipec Erosa...siri ljubezen...ce verjamete
London...neanglesko mesto polno Anglezev, ali anglesko mesto polno Neanglezev. In tudi zelo multi, multikulturen, multibarven, multizabaven, multidrag...multipraktik, ki je ustrezal mojim multizeljam, da se imam fajn. Sla sem deloma profesionalno (ples) deloma za zabavo, na obisk h Klemnu in na koncu se mi je vse zdelo LOVELY.

Ce se greste v London malo razgledovat, slikat znamenitosti in preseneceno usta odpirat v stilu 'Uuuu to je pa drago' boste imeli polno dela. London eye, pa Buckingham palace, Tate Modern, British museum,... pa parki, veliko mesto pac. Ampak roko na srce, veliko mesto ponuja vse, tudi dobre in poceni restavracije, poceni nakupovanje ter mnozico koncertov in predstav...navsezadnje, tudi v Sloveniji se vse placa!

Vse izgleda kot sprejemljivo. Grem v trgovino s cevlji. Prodajalka je pobrita po celi glavi, samo na desni strani ji ven strli cop rumenih las, okoli glave (ne okoli vratu) ima tisoc verizic, oblecena v zeleno jakno, hlace brez ene hlacnice ter cevlje v rdeci barvi. Trgovina ni bila nic ekstravagantna, tudi cevlji ne..no super prijazna prodajalka ima svoj stil.

Anglezi so zelo vljudni, se posebej, ce nekaj casa zivis v Madridu (kjer je ravno obratno)...sem imela obcutek, da se mi ves cas klanjajo. Zanimivo, tudi vsi
'poceni prstancki''poceni prstancki''poceni prstancki'

Se zanimiv napis spodaj: ' Some customer have asked why we don't have prices in our window. This is because our jewellery starts from 3.000.000 pounds. ONLY JOKING ! Infact we hope you'll find us temptingly appeasing.
tujci se zelo hitro naucijo tega bontona. Verjetno tudi pokazejo ne, da jim kaj ni vsec...ne vem. Za hec sem sla v trgovino s prstani, kjer so bile zacetne cene, za tiste najbolj 'bedne' prstane od 10.000 funtov naprej. Stopim notri, in recem, da iscem prstane, ker se bom porocila. Trgovec je bil neverjetno vljuden, prijazen in se zabaven. Saj me poznate, vse skupaj kar sem bila oblecena je bilo vredno manj od 100eur, a sem vseeno lahko probala priblizno 10 prstanov za par 100.000 funtov. Kupila nisem nobenega, sem rekla da moram bodocega moza vprasat, ke ima on kartico in odsla. Sedaj ga pa iscem...enega takega, ki bo pripravljen tak prstan placati. Ce ga poznate, naj me poklice 😉

Imela sem se absolutely fabulous!! Hvala Klemen.





Additional photos below
Photos: 13, Displayed: 13


Advertisement

Camden marketCamden market
Camden market

za obsedene z nakupovanjem..
Na trzniciNa trznici
Na trznici

Kaj boste, zajca al fazana,..
Razstava Van GoghRazstava Van Gogh
Razstava Van Gogh

pa so bile take vrste, da bom sla drugic..
povsod te napisipovsod te napisi
povsod te napisi

Ma me je imelo da bi tenis tam pod okni igrala


Tot: 0.045s; Tpl: 0.01s; cc: 13; qc: 29; dbt: 0.0218s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb