Look what is happening


Advertisement
United Kingdom's flag
Europe » United Kingdom » England » Greater London » Piccadilly
August 19th 2010
Published: August 19th 2010
Edit Blog Post

He lieve mensen,

Hoe ishet daar in nederland?
Ik heb vandaag afscheid genomen van charlie de franse jongen die ik hier als eerste heb ontmoet en ik heb tranen met tuiten gehuild haha. Maar ik heb een mooi verhaal voor jullie.

Eergisteren waren we aan het zingen voor het hostel toen twee mannen in pak langskwamen. Ze kwamen vervolgens erbij zitten om te luisteren naar mijn nummers. omdat ik al een glaasje vodka achterover had geslagen was ik niet zo scherp meer.(sorry mam, was strontverkouden en voelde me ellendig) Na afloop complimenteerde ze mij met mijn zang en zeiden ze dat ik een echte mo town ( voor diegene onder jullie die niet weten wat motown is, ga je heel gauw schamen en google het) stem had bladibladibla,dus hij zo can you do this can you sing this improvise improvise, maar ik had er helemaal geen zin in want ik dacht jeumig some randomn strangers die willen dat ik allemaal rare dingen ga zingen, vervolgens werd ik geroepen dus ben ik weg gegaan.
Bram die kwam later naar me toe dat hij echt met me praten moest, dus ik had zoiets van jeumig wat is dit nou weer. Kwam hij vertellen dat het een muziekproducent uit amerika was en dat hij morgen terug voor ons zou komen maar bram en ik zijn niet van gisteren dus we vroegen ons af in hoeverre we het allemaal moesten geloven... maar haha wat voelde ik me stom ik dacht nou die komen echt niet meer terug omdati k zomaar wegliep ghehe but neeedlesss to say... dot dot dot

Zit ik de volgende dag buiten, komt die man terug met 4 andere mannen.
Eerst so tell me barbara what's your story balabl..Can you sing a bit for me again? dus ik dacht echt van wat gebeurt hier dan weer. Hij zo we came all the way from amerika to see you; no pressure.
haha dus ik dacht nou hier gaan we dan.. dus ik heb een nummer voor ze gezongen a million shoes en ze waren er helemaal weg van. Toen zei die we vertrekken naar Amerika in 3 dagen maar ik wil contact met je opnemen dus ik heb mijn digits gegeven , die man zei you are gonna be very famous en toen zei die thankyou for singing drukte hij mij en bram zo 20 pond in de hand. Voor 3 minuutjes zingen. De andere man in pak die liet een foto zien van hem en diana ross geloof ik, zei die now you know we are serieus. We mean bussiness. Vette shit he?

maar goed weet nog steeds niet in hoeverre ik moet geloven. Oke hij kwam terug met 3 andere mannen om me te horen zingen, okee hij liet me die foto zien en okeee ze gaven ons ieders 20 pond voor 2 minuutjes zingen. maar je weet het nooit.
was heel leuk! maar ook heel raaar. Ik dacht dathij mij een visite kaartje gaf maar ze gaven ons geld als marketing, ze willen dat je het serieus neemt en dat stel ik kom andere producers tegen dat ik hun in mijn achterhoofd hou zeg maar. Ik laat jullie weten hoe dat verder loopt, maar aangezien ik over 5 dagen naar huis ga 😞😞😞😞😞:😞😞😞😞😞: zal ik niet zo actief op travelblog meer zijn maar goed! nog 3 optredens voordat ik ga!

Laterrrrrrrz
Dikke kusss Babs

Advertisement



Tot: 0.064s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0371s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb