The show must go on


Advertisement
United Kingdom's flag
Europe » United Kingdom » England » Greater London » Piccadilly
August 17th 2010
Published: August 17th 2010
Edit Blog Post

British museumBritish museumBritish museum

Weet alleen dat het een vrouw is
Hallo lieve mensen,

Hoe is het met iedereen daar?
Ik kom heel gauw weer terug wat aan de ene kant een zege is want ik mis homecooked food maar aan de andere kant gaat het me zoveel pijn aan mijn hart doen.
De mensen die ik hier ontmoet heb zijn mijn familie geworden, en iedereen weet hoe moeilijk het is om afscheid te nemen van familie.
Gisteren ben ik ziek geworden terwijl ik een optreden had haha but needless to say I nailed it anyway. Maar omdat ik gisteren toch nog heb gezongen en alles voel ik me vandaag verschrikkelijk haha. Ik kan niks meer proeven en ik klink als een zeehond. Heb ondertussen allemaal medicijntjes gehaald want moet binnenkort weer het podium op and the show must go on.
Maar goed even over gisteren, het hele hostel was weer meegegaan! Fantastisch zelfs de manager was er hahah. Die zei nog tegen me zeg het hele hostel zit hier! haha dat was wel grappig en iedereen was weer zo enthousiast. Het is zo moelijk te begrijpen dat mensen helemaal gek gaan over je muziek en alles maar wat een fantastisch gevoel zeg.
Na het optreden kwam er een man naar
ClanClanClan

zoey, anna, zosia , robin , eric and myself
me toe die zei dat mijn stem uitzonderlijk was en dat hij geen twijfels had dat ik het ging maken en dat het tijd werd om maar eens geld te gaan verdienen en dat heeft me zeker aan het denken gezet. Niet deze man alleen maar iedereen, iedereen hier gelooft erin en ik dacht zelf nooit dat ik goed genoeg was om het 'te maken'. Maar aangezien ik niet zo veel tijd heb en nog foto's erop wil zetten moet ik helaas deze therapeutische sessie een andere keer voortzetten muhah.
Sorry jongens ik ben ziek en aan het ijlen.

Xxxkussss vanuit Londen!


Additional photos below
Photos: 29, Displayed: 23


Advertisement

Yesterday's gigYesterday's gig
Yesterday's gig

did not glamour up at all, can you tell im sick?


Tot: 0.059s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 50; dbt: 0.0324s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb