106.den - kyjev (Pushcha-Vodytsy)


Advertisement
Ukraine's flag
Europe » Ukraine » Kiev
May 26th 2019
Published: June 7th 2019
Edit Blog Post

Vykopanie sa z postele nieco po 8.30.

Nakonec tu ostavam aj zvysne dve noci. Poloha dobra, ludia na izbe normalny, staff je kazdy den iny.

Vyplacam ubytko kes, nedostavam ziadne potvrdenie ale starsi chlapik si ma pise na papier.

Smer puzata na ranajky.

Davam si komplet menu, k tomu docapovavam kompot (dzus)

Hriby v menu nesklamali, bozska chut.

Najedeny smer Kontraktova squere odkial chodi elektricka c.12 do Pushcha-Vodytsy.

Z puzatej idem okolo chramu sv sofii a sv ondreja.

Pri druhom sa pomalicky v kopcovitej ulicke rozkladali predajcovia suvenirov.

Medzi tovarom nesmel chybat toaletny papier s tvarou putina.

V okoli elektrickoveho nastupista v parku par bezdakov.

Listok na elektricku kupujem v budke.

Su tu digitalne znacene prichody elektriciek.

Na moj spoj idu aj ang hovoriaci cudzinci.

Prichadza stara cervena elektricka.

Dnu si cvakam listok. Cvakac je len taky maly kruh umiestneny par desiatok cm od plafonu na boku elektricky pri oknach.

Postupne sa elektricka zaplnuje a zas vyprazdnuje.

Dnu prichadzaju dvaja revizori. Pekne oznaceny, nie ako u nas na tajnasa.

Kontrola listkov. Cudzinci ho nemaju cvaknuty. Revizorka ang nevi a oni zas ukrajinsky.

Prichadzam im vysvetlit, ze listok treba vzdy oznacit. Oznacujem im ho.

Revizorka mi dakuje za preklad. Cudzinci samozrejme pokutu nedostali, bo tu su revizori normalny ludia.

Sofer elektricky na jednom useku vyskakuje a odpratava nieco z kolaji.

Opustame mesto a vchadzame do lesa.

Okolo len stromy.

Vyskakujem na zastavke kalancha. Ta je na znamenie, no nikde som nevidel ziadny gombik, tak som dosol za vodicom. Elektricka poloprazdna tak v pohode.

Vyskakujem v lese, tu mojim smerom k poziarnej veze ide babuska oproti zas deduska.

Veza dost vysoka. Pustam sa do splhania po rebriku.

Na prve podlazie bez problemov, tu nechavam batuzek.

Druhe podlazie zdolane, no az na vrchol si netrufam ist. Ak by tam bolo este jedno podlazie dal by som to ale rebrik fakt dlhy a veza sa postupne zuzovala.

Nazad dole, elektricka mi ubzikla pred nosom, tak som sa vybral pesi lesom na druhu zastavku.

Cesticka pekne upravena pre cyklistov.

Dnes som si zabudol nabalit toaletak, velka chyba.

Na zastavke stopujem elektricku, u vodica kupujem listok a smer konecna.

Po opusteny lesa prichadzame do sympatickej dedinky. Ta je velmi dlha s kopou zastavok.

V obchodiku kupujem vodu a cez cestu makovy zavin.

Predavacka v mini pekarni nebola moc privetiva, stara sovietska skola.

Smer vojensky bunker. Bunkrov podla mapy je tu kopa.

Mne staci ten najblizsi.

K nemu sa ide ihlicnany lesikom, poda pieskova tak ako u nas na zahori.

V lesiku rozmiestnenie lavicky na vztlak aj s kotucmi.

Musi byt zaujimave cvicit v lese.

Bunker prakticky zdemolovany ale i tak fajn navsteva.

Lahinam si tu na beton a zacina relax.

Vona ihlicnanov, spev vtakov, uplna dokonalost.

Po relaxe prechadzka lesikom az k plazi pri jazere horasika.

V lesiku kopa chodnikov.

Ako som sa priblizoval k pieskovej plazi v lese sa objavovali ludia v plavkach.

Vyvalujem sa na plaz.

Osadenstvo rodinky, dochodci a nic moc ukrajinky v plavkach.

Par ludi sa i kupalo.

Okolo jazera su dve plaze, ta co je blizsie pri dedine ma v okoli i vycapi, no jedlo ziadne, mimo snackov.

Po relaxe odchytenie elektricky a rovnakou cestou nazad.

Elektricka riadne napratana.

Vyskakujem na zastavke kurenyvskyi park.

Pokus o kupu zapekacky neuspesny, som nevedel precitat jej nazov, no jedna
mamicka mi to precitala.

S kratkymi textami nemam problem ale s dhymi hej.

Smer babyn jar.

Vchadzam do podchodu, vynaram sa a dazd. Tak cakacka.

Po dazdi prichadzam do spominaneho parku. Idem do nho odzadu. Tam nic moc upraveny, no ako sa blizim k predku uz sa to zlepsuje.

Kopa posedavajucich ludi, pamatniky detskym obetiam.

Nasadam na metro smer maidan a ubytko.

Po sprche a vytlaceni dokumentov na iran (spravil som si aj fake letenku) nazad do tackarne puzata.

Teraz som chcel navstivit blizsiu, nech zmenim prostredie, no priamo na maidane za pamatnikom v malom malle prakticky ziadny vyber jedla.

Tak nazad do druhej.

Opat najedeny, len pivko capovali na bare, tak dnes na veceru bez neho.

Najedeny smer billa na majdane.

Tu nenormalne rady, fungovali len dve pokladne. Tak pivko nekupim ani tu.

Smer pamatnik priatelstva.

Ludi vsade kopa, posedavali, popijali, bavili sa. S mobilmi sa tu hralo minimum ludi.

Ako som siel k pamatniku tak v parku hral a spieval moj spolubyvajuci. Fakt mu to slo.

Prechadzam sa po novom pesom moste co spaja dva kopce.

Ludia sa tu cvakali o stosest. Ukrajinky uplne na zjedenie. Z 10, 11 peknych.

Most ma na dvoch castiach aj kusky presklenia, takze je vidiet dole na vozovku.

No rychlo stavba (2mesiace) sa prejavila. Jedna cast presklenia je nepristupna.

Bolo to ohradene paskou, strazili to vojaco (bez zbrani).

Na druhej strane mosta pekna fontanka, okolo kopa ludi.

Z volodimirskeho kopca uchadzajuci vyhlad.

Po 2300 nazad na blizke ubytko.

Ludi vonku stale haldy. Popijali mimo piva i vino, sampanske a samozrejme tvrde.

Co som si vsimol vsetok odpad po sebe odpratavali k smetiakom.

Moj spolubyvajuci este stale hral na gitare a spieval. Ktovie kolko penez vyberie.

Na ubytku tentoraz trochu iranci popijali ale vsetko v pohode.

Dnesny vylet mimo kyjev super (vdaka za tip tonicovy), paradne miesto na relax.

Len skoda, ze som nedal tu vezu az na vrchol, chybal mi tam niekto kto by ma tam vyprovokoval vyliezt.

Naklady

Voda 1,5l : 11h
Makovy zavin : 11h
Metro : 0.28€ (8h karta)
jedlo puzata hata : 3.43€ (99h karta)
Zapekacka : 32h


Advertisement



Tot: 0.151s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 30; dbt: 0.1187s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb