06.09-06.16. visszatértem


Advertisement
Sweden's flag
Europe » Sweden » Uppsala County » Uppsala
June 16th 2008
Published: June 16th 2008
Edit Blog Post

megint elmradtam, nem is kicsit...
szóval röpke villámlátogatásom után visszatértem az uppsalai életbe 😊
a CCG-ről annyit, hogy tegnap délután befejeztük a forgatást, amit hétfőn elkezdtünk, leforgattuk az "elméleti részt" amiben mindenki magyaráz vmit a CC-ről, én mondtam a definíciót meg még beszéltem az orvostanhallgatók szerepéről meg ilyenek, még nem láttam, de tartok tőle, hogy katasztrófa lesz, utálom hallani a saját hangom...meg leforgattuk a szerepjátékokat/kis színdarabokat is, az egyikben a fiatal Ida Scuddart játszom, az amerikai misszionárius lányát, aki később megalapította az indiai pajtik egyetemét, a másodikban egy indiai vakbélgyulladásos nőt, a harmadikban meg a már említett terhes amerikai nőt. szóval viccesek voltak ezek a forgatások, sokat nevettünk 😊)) (azt is megtudtam, hogy mit jelent a pötty az indiai nők homlokán: azt, hogy házasok. elvileg minden férjezett nőnek hordania kell, a hagyomány szerint a férj festi fel és az özvegyek nem hordhatják, de általábna hordják, mert az özvegyeket csúnyán diszkriminálják = a nő már nem ér sokat a férje nélkül...)
na ez volt tegnap este, meg jó nagy zuhé, bőrigázás, viszont csodálatos szivárvány (dupla!!) és gyönyörű naplemete!!
ma kezdtem a gyerekgyógyászaton, ahogy az várható volt az orvosok ide-oda passzoltak, de nehéz szegényeknek, mert nincs beteg, az általános belgyógyászati osztályon 2 (azaz kettő) beteg van összesen....de voltam kicsit az ambulancián, láttam kvázi érdekes eseteket, de az igazán érdekes az volt, hogy ott van egy sereg orvos, akik semmit de semmit vagy nagyon minimálisat dolgoznak, (legalábbis ez látszik) a nővérek detto, mindenki kedves és nyugodt, mindenhol színes, barátságos szobák, tisztaság, rendezettség...szóval kicsit fura, de mindenestre érdekes volt. ezen a héten ugyanitt leszek, aztán átkerülök elvileg a picre, ami jó lenne...
ma este foci...már megint 😊)))



Additional photos below
Photos: 9, Displayed: 9


Advertisement



16th June 2008

hellooo
hello Rozikam, nagyon szepek a kepek, milyen volt az elmult heted? gondolom kiraly :) na, majd irj pussz

Tot: 0.069s; Tpl: 0.018s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.0436s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb