05.19.


Advertisement
Sweden's flag
Europe » Sweden » Uppsala County » Uppsala
May 21st 2008
Published: May 21st 2008
Edit Blog Post

Eddig azt hittem magamról, hogy jó alvó vagyok, de a hajnali 4kor arcomba sütő napra még én is felébredek…ez derült ki ma 😊 szóval ma kezdtem az első napomat a cultural competency nevű workshopon, amit egy nagyon kedves neurológus tart, van még a kurzuson rajtam kívül 3 indiai diák. Szóval ez az egész arról szól, hogy orvosként tisztában legyünk a más kultúrákból érkező betegek hiedelmeivel és szokásaival, mert csak így fogjuk tudni eredményesen kezelni őket. (bővebben: www.amsa.org/programs/gpit/cultural.cfn) na hát erről beszélgettünk, kell majd csinálnunk egy videót is erről az egészről, nagyon érdekesnek tűnik!! Szerencsére mindent mégértek, az indiaiakat is, a beszéd kicsit még nehezebb, főleg ilyen szakmai témáről, de majd belejövök 😊 aztán ebédszünetben ügyeket intéztem, bejelentkeztem az erasmus koordinátornál, elmentem a kollégiumi szerződést aláírni (ami nem sikerült, vmit elbénáztak a dámtumokkal) , próbáltam felhajtani vmi haszált bicót, de mindenhol elfogyott, aztán végül a tourist officeban szereztek nekem egy helyet, ahol lehet venni. De már vissza kellett mennem a délutáni órára, ahol megint erről beszélgettünk, először csak az indiaiakkal aztán jött a tanár (carin) is, szóval tényleg nagyon nagyon érdekes volt és majd fogok kapni én is 2 beteget, egy férfit meg egy nőt, hogy kikérdezzem őket ebből a szempontból, aztán ebből prezentációt kell csinálni. Cselendzs. Aztán 5kor vége lett és sajgó lábakkal mentem bicótvenni és vettem is, egy gyönyörű pirosat 😊))), bónusznak kaptam hozzá egy kosarat, amit oldalra lehet csak felakasztani, uh most van egy oldalkocsis bringám 😊))) ennek ennyira megörültem, hogy csak mentem és mentem, amíg már nem nagyon tudtam, hogy hol is vagyok, de aztán persze hazataláltam, jól bevásároltam (amúgy irtó drága itt az élet, a thaiföldi 15 ftos buszjegy helyett az itteni 1000 ft-os kicsit mellbevágó…) és hazatoltam a csurig megtömött oldalkocsis járgányt, itt beszélgettem kicsit az itt lakó indiai sráccal és ennyi. Jaaaa és ma bakker jégesőben áztam el konkrétan, de közben sütött a nap. Délután meg egy kis hó esett, de utána ragyogó napsütés lett és annyira jó, mert csak 11kor lesz teljesen sötét 😊)))) de azért a jégesőről lemondanék a továbbiakban…egyszóval: szuper nap volt, holnap úrja workshop és ügyek intézése. Pápá

Advertisement



Tot: 0.113s; Tpl: 0.022s; cc: 8; qc: 50; dbt: 0.0535s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb