15.den - presun do Madridu


Advertisement
Spain's flag
Europe » Spain » District of Madrid » Madrid
December 13th 2017
Published: December 31st 2017
Edit Blog Post

Pred odchodom z ubytka hodene kluce do schranky, zostava mi dufat, ze mi fakt tych 5€ poslu.

Opat pesibus (15.min) uz na znamu zastavku el corte ingles, tu naskakujem na bus 101, ktory ma vyhadzuje na el pulpito.

Povodne som chcel ist busom co ide priamo na letisko ale chcel som si este nakupit neaku tu potravu, bohuzial sa to ukazalo ako chyba, bo v okoli zastavky obchod bol este zavrety

Tak v mini dazdi rychli presun na lestiko vzdialene asi 5.min pesi.

Dnes je 1.3.1.2. tak samozrejme ma oslavenci odchytavaju a po prejdeny ramu pipam. Hned ma davaju bokom, zacina ster ruk a batoziny, samozrejme nic nenasli.

Len neviem ako je mozne ,ze som pipal, zeby topanky ale tie mi na inych letiskach nepipali, alebo tam mali volaky pachovy senzor a zachytilo to vypary zo siry, ktovie.

Na letisko som dosol zbytocne skoro, davam si kapucino, uplny humus.

Nakoniec v maride spim v hosteli, bo cs mi napisala, ze zabudla,ze hosti este jedneho cloveka a musel by som spat na zemi. Tak na to prdim, este keby mala ubytko blizko letiska tak hej ale je na druhej strane mesta. No ale nevadi, mam tu dohodnute aspon stretko s jednou sikmackou, tentoraz vietnamkou. Som teda zvedavy.

Let ako vzdy bez problemov, pristatie tiez.

V madride, zhavim freewifi, este dohadujem posledne detaily stretka.

Po opusteny priletovej haly chytam bus c.200, ktory ma vyhadzuje nakonecnej Intercambiador de Avenida América. Platit sa da v buse max 5€ kou, cestovne stoji 1,5€.

Kedze sa v madride zdrzim len par hodin volim cca 5km pesiu turu k ubytku.

Na uliciach kopa ludi, rozne stare velke budovy, kopa aut a plagat vitajuci uprchlikov na velkej budove centrocentro .

No tak teda este dobre,ze som jedol pred tymto objavom.

Pri kupe jedla som sa osral, som myslel,ze kupujem akciovy dzus za polovicu ale prt makovy, kupil som ho za plnu cenu.

Inac nechapem preco sa ma ludia pytaju na cestu, na hlave capka seredani, tak to musim byt urcite cistokrvny madridcan.

Prichadzam k ubytku good morning hostel , na dverach vycapene,ze checkin mozny az po 16/30, pritom na papiery mam napisane od 14/00. Ale po precitany recenzii som bol na toto nachystany, takze mi ostava este pol hodinka.

Divnou stvrtou plnou smradlavych indov a cirnych hub sa dostavam do hovno parku. Vonku zima, konecne som na ubytku, obsluha samozrejme ang nehovori.

Byvam v pivnici, tam strasna zima, pokusam sa zapat radiator.

V sprche tez zima, seru na to sprcha bude az zajtra v maroku.

Zbieham do blizkeho carefforu cez ghetto, nakupujem mirkovlnu stravu a pivo.

Jedlo zohriate v pohode, chut nic moc, pivo tez slabe.

Ani som sa nenazdal a uz je 19/30, idem na nocny prieskum blizkeho centra. Vonku nenormalna zima, zlate teple kanary.

Popri pekne nasvietenej bazilike san miguela sa dostavam este ku krajsie nasvietenemu kralovskemu bielemu palacu.

V okoli kopa policajtov, par ich tu je aj na koni.

Prechadzka nocnou zahradou de sabatini hned pri palaci, tu im to ostavam kurvam madridskym 😊

Do 21/00 mam este kopu casu tak si to moje nohy vedu na namestie espana. Tu kopa stankov, zvacsa vsetko handmade.

Postupne plnymi ulicami so super vianocnou vyzdobou sa predieram na namestie sol, kde je vianocny stromcek, samozrejme farebne ladenie do modra. ah hruza toto mesto, nechapem jak moze volado fandit timto pusinkam 😊

Ulickami sa dostavam do kostolika San Ginés, konecne trosku tepla ale akurat tu zacina omsa tak zas nazad na namesti a cakanie cs, nakonec sa stretavame nahodou v blizkom obchode so sportovymi potrebami.

No tak tentoraz musim povedat, ze prvy krat za moju cs posobnost fotka dobre klamala. Ale zas co moze cakat clovek z vietnamu.

Ideme na prieskum mesta abo jest. Jednoznacne jest, do tepla.

Kotvime uz v mojej znamej 101montaditos . pivo som tu uz kostoval ale jedlo este nie. CS objednava rozne vecicky, vsetko fakt miniaturne. Velmi mi chutili hranolky so salamom a fajn omackou.

Po jedle mensia prechadzka a uzaj zapadame do dalsej restiky, vonku je fakt nehorazna zima.

Los Artesanos 1902 Chocolate tu si davame tradicnu horucu cokoladu s churros. Cokolada fajn ale to churros co ja viem opat nic extra ako to kazdy ospevuje.

Vietnamka tu robi aupair cca rok, v lete sa musi vratit nazad ale moc sa jej tam nechce, bo sa bude muset vydat, uz ma na to vek, no ako povedala uz je za zenitom (25rokov sa mi zda), bo tam ak clovek nema svadbu do 22 uz je za zenitom a moc takychto slobodnych ludi tam neni.

Strasne rada by este cestovala a skusala rozne nove veci, skoda,ze neni teplo, mohla pribudnut dalsia ciarka 😊

Okolo polnoci sa dostavam do chladneho ubytka,radiator som nespojazdnil a spolunoclaznikom je to fuk.

Moja posledna noc na pyrenejskom polostrove. Zajtra smer afrika.

naklady

bus101 el pulpito : 1,85€

kapucino na letisku : 2€

bus200 z letiska : 1,5€

voda 0,5l : 0,3€

nakup : 2,5€

nakup : 3,24€

ubytko 6dorm share wc : 7,7€

jedlo v 100 : 6,5€

foto
madrid

Advertisement



Tot: 0.652s; Tpl: 0.012s; cc: 9; qc: 41; dbt: 0.3075s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb