Melilla (977 km)


Advertisement
Spain's flag
Europe » Spain » Ceuta & Melilla » Melilla
January 23rd 2007
Published: January 25th 2007
Edit Blog Post

23 januari ’07

Ik wordt wakker met iets wat belooft een flinke kater te worden, wijn na bier geeft plezier zeggen ze maar niet voor mij de volgende dag. Ik ben blij dat ik gisteren mijn spullen heb gepakt en na een koude douche en een ontbijtje in het hotel, ga ik richting haven, vandaag ga ik richting Marokko of eigenlijk Melilla een Spaanse enclave in Marokko, ik heb al nagekeken op internet dat de boot om 14:00 vertrekt, om 11:30 koop ik een ticket en ben dus ruim op tijd, ik ga wat zitten lezen in het zonnetje tot het tijd is om te boorden.
Het schip waarmee we varen is een half cruiseschip, compleet met ligbedden en een zwembad op het dek, ik kies toch maar een comfortabele stoel binnen uit en ga nog maar even wat slapen, als ik wakker wordt voel ik me al een stuk beter, ik loop wat rond het schip en hang wat rond hier en daar er is verder niet veel te doen het restaurant is dicht de films zijn in het Spaans.
Op 20:30 komen we aan in Melilla, ik vind snel een hotel en eet wat bij een restaurantje in de buurt van het hotel, daarna ga ik lekker slapen.


Advertisement



Tot: 0.077s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 45; dbt: 0.0453s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb