Gran Canaria körutazás 2.Nap

Europe » Spain » Canary Islands » Gran Canaria
January 9th 2024
Published: January 10th 2024

Ma a sziget eszaki es nyugati reszet vettuk célba, konnyed hostel reggeli utan már vágodtunk is be a kisbuszba, es egy olyan utcán kezdtuk a városnézést ami egy foldnyelre epulve, egy autokkal jarhatatlan uton, két oldalt 3 emeletes hazakkal egy tengerbe elesen benyulo sziklanyelvre epult, es a vegen olyan hullámtöréssel, hogy mindenki csak ámulva nézett. Itt fotozgattunk, videoztunk, gyonyorkodtunk a szivarvanyban, ami az oriasi hullámok toreseben keletkezett, majd tovabb autoztunk egy Salinas nevu szzuper furdohely felé. Itt eloszor sziklábol kialakitott medencékben furdenek az emberek, utána ahogy kijjebb meg yaz ember, egyre merészebb medencék jonnek, a vége egy oriasi betonkoszoru, betonhasabokkal, melyekbe meg tud az ember kapaszkodn i, es átélni az oriasi hullámok direktben való erejét...oriasi!!! A háttérben Tenerifet láttuk, a Teide nevu 4000m magas csuccsal. Csucs!!! Onnan kanyargós, hasfájós ut kovetkezett a "sárkány farkán", egy olyan része a szigetnek, ahol a tengerből kiemelkedp hegyek egy piheno sarkany rucskos farkára hasonlitanak. sok orat kanyarogtunk lelegzetelállito hegyekben, majd a legmagasabb csucson neztuk meg a naplementét Innen fél ora alatt San Mateoban voltunk, fenyoerdok kozott haladt az ut, es it tmegalltunk a holnapi tanfolyam kezikonyveit megrendelni, otthon finom vacsi kozben talalkoztunk az uj csoportagokkal, megerkezett Miki es fia, es Viktor a tanfolyamra. honap delelott a terepet rendezzuk, ebed utan pedig indul a tanfolyam!!!!

10th January 2024

Szép emlékeket idéz fel
Dràga tanîtóm! Utólag is Boldog szülinapot! Érdekes, hogy mindkét élményem "bak-csillagzat" alatt születettekkel rögzült.

Tot: 0.075s; Tpl: 0.016s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0504s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb