Predbezby plan (Tuzla)


Advertisement
Slovakia's flag
Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered
April 28th 2017
Published: April 24th 2017
Edit Blog Post

1.maj vychadza na pondelok. Azair mi ponuka na tento predlzeny vikend velmi zaujimavu cenu do Bosny a Hercegoviny s odletom z Bratislavyza cca 22€ (neskor cena klesla na cca 20€).

Ceny su pre clenov wizz clubu , rocne clenstvo stoji cca 30€ . Mna zatial vyslo 8€, bo mi zmenili let v septembri do varsavy, s cim som nesuhlasil (zmena len casu). Inak dobre,ze to zmenili ,bo jeden ucastnik zajazdu vazne ochorel. Vyliecena ma byt az po 9.mesiacoch 😊. Takze by s nami neletela a prasule by prepadli. No wizz air mi teda vratil na konto 120percent ceny letenky. Dalsich 120 percent som dostal za zmenu letenky do kyjeva. Samozrejme po naskoceny penez na konto som si kupil novu letenku, este lacnejsiu ale o tom az v septembri.

Nevaham a kupujem teda let do Tuzly.

Nevyhoda je vsak vo velmi skorom odlete z Tuzlianskeho letiska, uz o 6 rano. Z Tuzly vychadza taxi okolo 10€ vs 2€ za bus. No ten tak skoro nejde. Nic sa nedeje, cez booking rezervujem ubytko Apartments Dedic (13,5€/noc sukr.izba) vzdialene pesibusom cca 20.min od letiska. Dokonca v ubytku ponukaju aj free odvoz, neni o com.

Z letiska resp z hlavneho tahu vzdialeneho pesi od odletovej haly cca 10.min chodi mhd-cka c.11. Cena do 2€.

V Tuzle budem byvat na okraji v Guest House Chardak (12€/noc sukr.izba share sprcha) ale zas mesto je male. Couchsurfing bol neuspesny.

Ako tak studujem co vlastne robit v tomto meste 2,5 dna zistujem velmi dobru infosku. Bude futbal. Nevaham a hned kontakujem miestu skupinu fukare . Bohuzial hlavny clen , s ktorym dohadujem stretko nebude akurat v meste ale mam v pohode prist do ich senku a pojdem s ostatnymi. Udajne ma dobre pohostia. Hned ma napada ako ma v tej krcmicke dobiju a okradnu 😊

Zla sprava tyzden pred odletom, futbal presunuli zo soboty na nedelu. Konci okolo 19/00, posledny bus do dubrave gordne mi ide o 19/15 (este neni iste ci ide,musim zisit na mieste), taxi to teda isti.

Nuz tu je teda moj plan, ktory zrejme narusi pocasie, ma byt zima a prsat.

piatok - obzretie mesta, odlov kesiek

sobota - vylet busom c.24 do srebrenika, odtial pesi (cca 2hod) k hradu srebrenik

nedela - mensia tura v okoli tuzly, futbal

pondelok - domov

naklady

spiatocna letenka bratislava - tuzla wizzair - 22,28€


Advertisement



Tot: 0.638s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 52; dbt: 0.3669s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb