Inca o oprire la Timisoara

Europe » Romania » Banat » Timis » Timisoara
May 27th 2017
Published: March 3rd 2018

Un oras frumos, bine pastrat in arhitectura lui, care merita uneori vara sa poposesti si sa il iei la pas. Am dat si de straduta cu umbrelutele colorate si evident centrul plin cu cafenele, restaurante unde este o placere sa servesti ceva, doar sa gasesti un loc liber.

Cazare ceva nou asta dupa review-uri, Pensiunea Andronic, este un pic la periferie, pana in centru ai nevoie de un taxi, dar pentru liniste si oaza de verdeata chiar merita. Pret 120 ron=o noapte/camera. Ni s-au parut cam neprimitoare, reci gazdele care raspund scurt, nu debordeaza de ospitalitate si voie buna, desi spatii de cazare au din plin. Pensiunea avea aer conditionat, tv, parcare generoasa, curata, spatioasa, singura problema era gasirea unui taxi fiind zi de weekend-sambata. Micul dejun este servit in gradina, in foisor si este unul clasic, nefiind afisat undeva.

Tot: 0.07s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 36; dbt: 0.0437s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb