O gura de aer

Europe » Croatia » Istria » Plitvicka Jezera
May 28th 2017
Published: March 3rd 2018

Croatia. Tara noastra preferata, desi suntem a doua oara dupa aproape 10 ani. Locul unde nu te recunoaste nimeni, te simti ca acasa, linistit si fara sa fii bagat prea mult in seama. Am ales traseul cu plecare in parcul national Plitvice asa ca am cautat cazare in zona si am gasit-o la Milka guesthouse, o doamna foarte draguta, amabila, saritoare, care ne-a asteptat la ora convenita. Ne-a placut mult, mai ales bancuta din fata casei unde se poate admira frumoasa priveliste cu al ei apus, mai putin insectele de seara. Cazarea ne-a costat 35euro, o noapte, cu parcare inclusa. Camera micuta, curata, frigider in camera, se afla in satul Poljanak, la 6 km de parcul national, loc perfect pt explorarea lui la prima ora in urmatoarea zi. Partea neplacuta este ca trebuie sa mergi in cel mai apropiat sat pt servirea mesei, aflat la 3 km.

Tot: 0.101s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 48; dbt: 0.0608s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb