jaskynný deň

Europe » Romania » Banat » Caras Severin » Baile Herculane
August 25th 2013
Published: September 11th 2013

Ako sa dá vydedukovať už z nadpisu, tak dnes sme sa rozhodli urobiť si výlet do okolia a navštíviť nejaké jaskyne. Prvá bola Pestara Haiducilor (zbojnícka jaskyna) a ako sa názov napovedá skrývali sa v nej zbojníci. Táto jaskyňa vyzerala veľká, ale boli v nej netopiera a tak som jej ďalšie objavovanie radšej zrušila.

Druhá jaskyna bola Grota cu Abri asi hodinu odtiaľ. Išlo sa k nej stále do kopca a vôbec nestála za to. Bola to vlastne len taká výhlbeň a pred vchodom vychádzala sírnata para.

Až tak veľa sme toho v tento deň nenachodili, ale bolo veľmi teplo a tak sa nám už nič viac veľmi robiť nechcelo. Večer sme sa ešte vybrali do malého jazierka s minerálnou vodou, ktoré sme si vyhliadli už včera. Mali sme šťastie, nikto tam nebol a tak sme ho mali len pre seba. Večer sme potom krásne smrdeli po hnilých vajíčkach a ani výdatná sprcha si s tým nedokázala poradiť.

Tot: 0.086s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 32; dbt: 0.0596s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb