Ziua 2 - Varsovia


Advertisement
Poland's flag
Europe » Poland » Masovia » Warsaw
July 21st 2011
Published: July 28th 2011
Edit Blog Post

Exista doua metode de a vizita un oras: ori te plimbi prin el kilometri intregi, ori gasesti un punct inalt si faci poze la tot orasul.
Noi ne-am dus direct la Palatul Culturii si Stiintei (Palac Kulturi i Nauki) , cea mai inalta cladire din Polonia - 273m. Dupa ce japonezul excursiei a gatat un film intreg in turn, ne-am indreptat inspre centrul vechi, trecand prin Parcul Central (Lazienki Park) , unde am vazut schimbarea de garda.
Orasul are un feeling comunist, cu bulevarde foarte largi si relativ putin circulate.
Orasul vechi e dragut si cochet , cu preturi foarte accesibile - lucru pe care il vom realiza abia mai tarziu, undeva prin Finlanda.
Am poposit in cele din urma la o bere langa statuia Sirenei din centrul orasului vechi (foto 2)
Ca si sisteme de transport am folosit atat tramvaiul cat si metroul - ieftin , curat si rapid.
Finalul vizitei noastre in Varsovia a fost sarabtorit la restaurantul Podwale 25 (http://www.podwale25.pl/) (foto 1), unde am avut parte de o mancare excelnta, un Pilsner proaspat , un vin bun , si un mic concert live 😊 . Daca aveti drum prin Varsovia , o vizita la Podwale 25 merita !


1 bere = 9 zloti = 9.5 RON


Additional photos below
Photos: 10, Displayed: 10


Advertisement

Palatul Culturii si StiinteiPalatul Culturii si Stiintei
Palatul Culturii si Stiintei

Palatul Culturii si Stiintei


Tot: 0.08s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 43; dbt: 0.0511s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb