Azja 2007 - początek


Advertisement
Poland's flag
Europe » Poland » Masovia » Warsaw
June 30th 2007
Published: June 30th 2007
Edit Blog Post

Wszystko zaczęło się jakieś półtora roku temu, gdy przypadkiem natrafiłem w necie na relację Kingi i Chopina z podróży autostopem dookoła świata. Szybko wkręciłem się w temat i już wkrótce wiedziałem, gdzie sam chciałbym na początek pojechać. Temat wyprawy w poprzednie wakacje upadł z powodu braku towarzyszy podróży, choć teraz wiem, że zwyczajnie brakowało mi determinacji, na pewno nie był to problem nie do przeskoczenia. W październiku na swoją podróż po Azji wyruszył Janek Sikora (kumpel z brydża) i jego relacje spowodowały, że pragnienie odbycia własnej podróży znowu odżyły😊) Za pośrednictwem stronki Globtroter.pl poznałem Pawła, który planował dokładnie taką samą trasę jak ja.Z biegiem czasu dołączyła Natalia oraz Eoin. Potem były szczepienia, krótkie spotkania integracyjne ,duuuużo czytania przewodników, relacji, porad, oglądania Travel Channel i powstała z grubsza trasa: Chiny - Wietnam - Kambodża - Tajlandia. Wyruszamy 3 lipca o 16 z Warszawy przez Moskwę do Pekinu, a potem czekają mnie trzy miesiące poznawania, zwiedzania, próbowania, przygód, oraz trudnych wyborów co zobaczyć, a co ominąć😊) Powinno być ciekawie😊.
Miałem wkleić jakieś zdjęcie naszej grupki, ale nie mam jeszcze żadnego😞

Jak będzie mi się chciało i będę miał czas, to co parę dni coś napiszę, powklejam jakieś fotki😊, ale nic nie obiecuję.

To tyle na razie. Wcale nie miałem zamiaru pisać tego wstępu, ale musiałem, bo inaczej skasowaliby mi konto...

Polecam inny punkt widzenia: http://www.travelblog.org/Bloggers/wyprawa2007/


Advertisement



2nd July 2007

melduje swoja obecnosc :)
melduje swoja obecnosc i zapewniam ze bede sledzic zapiski z podrozy :) trzymam kciuki zeby wszystko sie powiodlo wedle wczesniej ustalonych planow :) szerokiej drogi i niezapomnianych przygod!!!! p.s. Mellas mam nadzieje, ze pamietasz o adopcji dzieci w naszym imieniu -> dla mnie jakis Chinczyk w wieku 18-21 lat ;), a dla Jasia... hmmm... zmienil zdanie nie chce zadnego Tajki ;)))) Buzka, trzymaj sie! :*

Tot: 0.086s; Tpl: 0.013s; cc: 8; qc: 41; dbt: 0.045s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb