Krakow

Poland's flag
Europe » Poland » Lesser Poland » Kraków
July 12th 2011
Published: July 12th 2011

Hej igen! Der er saa mange ting vi ikke fik sagt sidst. Vores fantastisk hyggelige hostel ligger over to vigtige ting: cupcake-store og en karaoke-bar, begge besoegt! Vi tilbragte mandag aften i selskab med 3 polske fyrer, Robbie Williams og Queen, vealdig hyggeligt! Vi fik skam gratis oel for vores flotte optraeden :-) Det var godt ovenpaa den lidt tunge dag i Auschwitz, som ellers var utrolig spaendende og overvaeldende. Vi var paa en guidet tur med bus og hele molevitten - rigtig god investering. Inden vores vilde karaoke-oplevelse hyggede vi paa hostelet da der var movie night med popcorn og andre soede interrailere (Mikael, Mama's Hostel vil vaere godt for jer!) I dag har vi faet tjekket ud og for at pleje vores haardt belastede skuldre tog vi til en omgang vild thai-massage! 90 minutter med en lille thai-pige paa ryggen var ogsaa en vaeldig interessant og afslappende oplevelse. Dagen i dag kommer til at staa paa afslapning og shopping indtil vores nattog (hvor vi har bestilt sengepladser!) gaar kl. 22. Alt dette med ro i sindet fordi vi har faet booket overnatning i baade Rom og Paris til billige penge. Foden har det godt og klarer det vilde turistliv! Saerlige hilsner til folket paa Mallorca og Soenderborg! Slut herfra, vi ses i Venedig!

Tot: 0.063s; Tpl: 0.012s; cc: 7; qc: 44; dbt: 0.0398s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb