Germany's flag
Europe » Germany » Berlin » Berlin
July 9th 2011
Published: July 10th 2011

Saa er turen begyndt! Berlin blev foerste stop, og eftersom vi har oplevet byen mange gange foer blev det til en meget afslappet dag. Vi noedt vejret ved Spree, spiste melon og tog med S-Bahn til Charlottenburg hvor vi fik laekker italiensk pasta. Kl. 20.34 gik turen mod Krakow dog desvaerre uden ligge-pladsreservation - hvilket vi fandt ud af blev desvaerre med stort D. Vi tilbragte de foerste mange timer paa gulvet i gangen og blev et par gange i timen vaekket og bedt om at rejse os da togets 1000 andre passagere skulle pa WC. Ved 4-tiden fik vi endelig siddepladser i det dejlige bumletog. Kl. 09.30 loerdag morgen ankom vi til Krakow og fik tjekket ind paa det overraskende laekre hostel Mama's Hostel med fantastisk god beliggenhed lige ved Market Square. Billeder foelger. I morgen regner vi med at tage til Auschwitz i vil hoere fra os, pożegnanie! (farvel)

10th July 2011

Berlin
Hej Pernille Er dine elskede solbriller allerede gået i stykker? Specielt billede 1 er rigtig godt og er et fotografisk mesterværk! Ha´ det godt og fortsat god tur.

Tot: 0.066s; Tpl: 0.012s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0416s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb