Reisefeberen stig mot nye grader..

Norway's flag
Europe » Norway » Southern Norway » Setesdal
November 3rd 2008
Published: November 3rd 2008

Haust 2008Haust 2008Haust 2008

Dette reiser me i frå..
Etter litt fram og tilbake atter ei gong, trur me no at reiseruta endeleg er i boks men endringar kan kome, for ein veit jo aldri om mi blir stoppa i ein passkontroll, og ender vår tur i ein nedstøva landsby med mygg og lus...)

her kjem asia-planen åkkå:

Avreise kalde Noreg 6.november. Me rekner med å lande i Bangkok etter omlag 1 døgn. her ska me vere omlag 3 dagar, før me legg ut på ein ekspedisjon til Kambodsja. dette rekner me med å bruke 1 veke på. derifrå gjeng turen tilbake til Thailand, der me skal utforske landets nordlege område. vidare skal me ta okk fram nedover thailand, mellom anna phi phi, krabi og phuket. deretter reiser me mot malaysia og skal etter planen ende opp i Singapore. her skal me feire ei annleis jol 😊

Reiseruta åkkåsReiseruta åkkås
Reiseruta åkkås

her er eit oversyn over reiseruta, slik me har tenkt den.

7th November 2008

God tur!
Hei, og god tur! Vi sitter nå i Delhi og skal hjem om et par dager. Astrid har vært i Sør-India i de siste 2,5 mnd, mens Åse og Anne har vært i Nord-India de siste 2 ukene. Lykke til:)
9th November 2008

Godt å vite at dere er på plass. Vi savner dere allerede og enda! Det hender mye hjemme også, men vi kommer tilbake til det når dere er hjemme igjen.
10th November 2008

he he det blir lenge aa vente:)
10th November 2008

Gama å sjå bilete!!! KOS DERE!!:):) GID

Tot: 0.199s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 62; dbt: 0.0547s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb