Allright!


Advertisement
Norway's flag
Europe » Norway » Northern Norway » Stokmarknes
August 10th 2006
Published: August 10th 2006
Edit Blog Post

Her kommer nok et blog-innlegg, skrevet når jeg er på Stokmarknes. Kanskje ikke så interessant..nei nei, bare la vær å lese videre da😉 Ser jo ut fra min statistikk at det faktisk er noen som leser bloggen min så da poster jeg videre med godt mot!😊
Jeg sitter på jobb for øyeblikket, kjeder meg sånn som man pleier å kjede seg på nattevakt. Det var for 5 min siden at jeg kom over en annen manns blogg der han hadde skrevet en liste: "Ting folk (kanskje) ikke vet om meg." da han kjedet seg. Så da skal pinade jeg gjøre akkurat det samme!
Så her kommer den altså, listen "Ting folk (kanskje) ikke vet om meg."

1. Jeg er sabla god i Tetris.
2. Hadde en forkjærlighet for gule badeender da jeg var lita.
3. Har trent taekwondo i ett halvt år sammen med venninner og vi ble kalt for "de mest lovende nybegynnerne". Da sluttet vi. (Åh for et press)
4. Var forelsket i Tore Endresen før jeg begynte på skolen.
5. Ble etterhvert forelsket i Tore-Andre Flo, det gikk over.
6. Sang duett på konsert da jeg var ca 11-12 år.
7. Har alltid vært en lang jævel.
8. Den første virkelige skumle trusselen jeg kan huske å ha fått er: "Skal æ bank dæ ned i jorda!?". Ble vettskremt, ca 5 år da.
9. Eide i barnehagen!
10. Liker ikke kaviar, kokt egg, brunost eller melk.
11. Er unaturlig glad i persille og ananas.
12. Kunne drukket brus til hvert et måltid hadde det vært sunnere.
13. I løpet av tre måneder i Australia hadde jeg kun en dag og en kveld jeg ikke var i strålende humør.
14. Har eid 3 kaniner, alle var gutter, en av dem ble likevel hetende Bianca.
15. Kan hele teksten til Linkin Park - In The End utenatt.
16. Har bestått Rideknappen grad 3 og grad 4 pluss ryttersertifikatet.
17. Har en gul rosett, 5.plass fra et ridestevne.
18. Er vanvittig dårlig å skøyte (ski).
19. Er om mulig enda verre på snowboard.
20. Kjører aldri mer en 10km over fartsgrense.
21. Kan lett begynne å gråte av å se på en dyrebaby, men det har enda ikke skjedd med en menneskebaby.
22. Da jeg var lita ville jeg helst bli hestedame, eller veterinær. Senere var det landbrukspolitiker.
23. Idag aner jeg ikke hva jeg vil bli.
24. Har en gammel LP-plate på veggen.
25. Første gang jeg vasket klær alene gikk det galt.
26. Likte å leke både med småbiler, lego, dukker og hester som liten.
27. Tvinget pappa til å øve på ballettdans i flere år sammen med meg før jeg gav det opp.
28. Har mistet kontroll over en video med småsexy Shakira-dans.
29. Måtte kjøre ufrivillig politibil i Spania en gang.
30. Drømmer fortsatt om kjendisstatus.
31. Har ikke tenkt å skrive mer enn 40 punkter.
32. Elsker å spille trivial pursuit og andre spørrespill.
33. Er i besittelse av et meget sterkt konkurranseinstinkt.
34. Har prøvd å lære meg å spille gitar og fiolin.
35. Er litt flink på blokkfløyte enda.
36. Hater å rydde.
37. Gjør det sjelden.
38. Er allergisk for de fleste katter og noen hunder.
39. Gleder meg til jeg er ferdig med denne lista.
40. Å vips, ferdig!



Yeeaaah, enjoy! ;-P

Nå skal jeg begynne med vaskinga her på jobben, yess!

Advertisement



14th August 2006

ikke alt
det er bra, og litt godt å tenke på at noe er bare sitt eget lille rom. men artig å lese om noen av dine hemmeligheter. jeg får melding hver gang du skriver,- fra tiden i aussie. lev vel, og med det du velger fremover. god hilsen, nina
17th August 2006

Interessant...:p
Litt og annet jeg ikke visste:) Heime fra ferien nå! Litt godt. Deilig med alt regnet. Savnet det... Btw ja du må selvfølgelig fortsette bloggen - jeg leser! Interessant? Inter_r_essant?

Tot: 0.092s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 51; dbt: 0.0483s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb