Trondheim - Oslo

August 2nd 2008
Published: August 3rd 2008

KjøttkaterKjøttkaterKjøttkater

Eirik er klar for lunsj
Vi må nok ha kommet oss lenger sør nå, for det ble definitivt satt ny varmerekord i teltet i dag tidlig. Noe som igjen førte til at vi ikke hadde noe problemer med å komme oss opp fra soveposen til halv ni. Og siden det var såpas mange fastboende på denne campingen, var vi faktisk for en gangs skyld blandt de som var tidligst oppe på plassen.

Frokosten gikk ned som vanlig, bortsett fra at det nå begynte å bli sparsomt med variasjon i pålegget. Det gikk stort sett i Nugatti og ost, siden vi var tomme for det meste annet.

Vi valgte å ta dagens første kaffe på Statoil, noe som gjorde at vi kunne kjøre ut porten på campingplassen allerede klokken halv ti. I og med vi kjørte noe mer enn halvveis i går, hadde vi ”bare” 8 timer i bil foran oss idag.

Selve kjøreturen er vel ikke stort å fortelle om. Eneste stoppen vi hadde bortsett fra diverse Statoil-stopp, var på Elgstua ved Elevrum, der vi spiste middag. Både Eirik og Jan Sølve bestilte kjøttkaker med kål, og det smake absolutt som det skulle det. Riktgnok var det 20 minutters ventetid, noe som er
ElgElgElg

Elgstua på Elevrum
i overkant når man har bestilt noe så enkelt som kjøttkaker. Spesielt når det heller ikke var stappfult med gjester der. Men bortsett fra det var det lite å klage på.

Vi var hjemme i Oslo litt før klokken 18 på lørdag, noe som også betydde at Jan Sølve rakk kampen med 2 timers margin. En perfekt avslutning på ferien!

Tot: 0.246s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 49; dbt: 0.0416s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb