Dag 3

Netherlands' flag
Europe » Netherlands
September 10th 2008
Published: September 10th 2008

Dinsdag 9 september,onze dag begon weer met een heerlijk ontbijt, Margie, heeft bubur, een soort papje van witte rijst, daarover heen een gekookt eitje- vers gebakken uitjes en wat groenten gegeten, was erg lekker!!
Rond 9.30 lagen we lekker op het strand. Het hotel heeft twee apparte zwembaden, daar waren we gisteren achtergekomen.
Het tweede zwembad heeft een bar in het water, echt leuk!!
Dus daar hebben we bij gezeten. Het zwembad lag ongeveer 5 meter vanaf de plek waar we aan het strand lagen.
En ja hoor...!!!! Vandaag was het zover, de eerste verzoeken voor een massage kwamen zodra wij voet op het strand hadden gezet,goede morgen,mevrouw en meneer,hoe gaat het ? waar komen jullie vandaan ?willen jullie een goede massage,speciale prijs,...nou vooruit maar,het lijkt ons wel lekker. stees en leon wilde eerst weten hoe dat was, zij wilde het zeker ook een keer laten doen.
Margie en Humphrey werden een uur lang heerlijk gemaseerd, voor een bedrag van RP 100.000 (7 euro)
Ieder stukje van je lichaam werd onder handen genomen, van je tenen tot je vingers.

Enne, voor de Schoutentjes,....nee deze massage was zonder "happy end",hahaha, je kan niet alles hebben, toch ?

Om 15.00 werden we opgehaald door Agung en haar dochter Dyah,
"noem me maar Di"zei ze
Echt een leuke meid, van 17 jaar, een beetje verlegen, in het begin.
Maar na een uurtje of zo, kwam ze los, trewet, trewet, trewet!!!
Ze wilde alles weten over Nederland, en ze kan niet wachten tot ze er heen kan, wij kunnen ons dat niet voorstellen, maar ja!!!
O ja, en wat onze Frank betreft....volgens mij weet "bijna" het hele eiland wie Frank is!!
Crazy Frank on the motorbike!!! haha
Ja, Frank, we kunnen ons heel goed voorstellen dat je terug wilt, voor ons staat dit ook al vast, wij gaan er zeker weer voor sparen!!
Op Kuta zijn we het centrum in geweest, Agung nam ons mee naar twee verschillende malls: Matahari Mall, en de Discovery Mall, we keken onze ogen uit, zo groot, en zoveel winkels en allemaal het modernste van het modernste, heel veel kleding, tassen, schoenen, en elektrische apparatuur en auto's.
Nou ja, teveel om op te noemen.
Leon had trouwens de middag van zijn leven, niet dus!!!!
Shoppen is niet echt zijn ding net als bij Humphrey, en daarom hebben ze maar een terrasje opgezocht waar ze lekker een drankje konden drinken, en hebben daar gewacht tot de dames weer klaar waren met shoppen.
Het was echt shop till we drop, rond 22.30 ware we weer terug in ons hotel, we waren versleten!!
Hebben nog even een drankje gedronken, en toen lekker naar bed.

Tot: 0.049s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0262s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb