dag 2

Europe » Netherlands
September 9th 2008
Published: September 9th 2008

Maandag,8 september

Om 07.00 uur opgestaan en ons eerste ontbijt in het hotel,deze was heel uitgebreid, je kon van alles eten, van nasi to bami,eieren werden ter plekke gebakken,er waren croissantjes,geroosterd brood en vers fruit, kortom teveel om op te noemen.

Om 09.30 uur werden wij opgehaald vanuit het hotel met een busje voor een informatie meeting.deze werd gegeven op een andere locatie.We kregen de gelegenheid om kennis te maken met onze hostes en deze vertelde heel veel over eiland Bali, o.a. over de gewoontes,en cultuur en het kopen van een rijbewijs voor ongeveer 250 euro,en dat is aan het rijgedrag van de mensen hier wel te merken.
Ook werden wij geinformeerd over de georganiseerde uitstapjes van OAD.

Voor a.s. donderdag hebben wij geboekt voor een reisje, " het imposante Noorden ".
Deze tour gaat over een indrukwekkend kennismaking met
Bali,natuur,rijstterrassen,vulkanen,kratermeren,bergdorpen,watervallen
en tempels zullen te zien zijn.
We worden dan om 08.00 uur opgehaald en zijn rond 18.30 uur weer terug.

Terug in ons hotel na deze meeting werden wij opgebeld door de receptioniste met de mededeling dat iemand ons graag wilde spreken.
Dit bleek Agung, de vrouw van Richard Groos te zijn.Na onze kennismaking onder het genot van een drankje hebben wij heel gezellig zitten kletsen en afgesproken dat ze ons morgen naar Kuta, een rit van ongeveer 30 minuten, zal brengen om te winkelen.Agung, heeft zelf vervoer en zal ons om 15.00 uur ophalen.
Na een hartelijk afscheid zijn wij heerlijk aan het zwembad gaan liggen om ons kleurenschema wat bij te werken.
Om 18.00 uur zijn wij naar onze kamers gegaan om ons op te frissen om daarna wat te gaan eten.
Zijn benieuwd hoe "duur" het nu weer zal worden.
Tot zover, dag 2

Tot: 0.215s; Tpl: 0.012s; cc: 6; qc: 51; dbt: 0.0546s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb