Nog 1 weekje

March 31st 2008
Published: April 3rd 2008

Route 7 april

Hallo allemaal,

Via deze weg zullen wij, Remco en Sander, jullie op de hoogte houden van onze avonturen tijdens onze reis door het zuiden van Zuid-Amerika. Over een klein weekje, op 7 april om precies te zijn, vertrekt ons vliegtuig van Amsterdam naar Buenos Aires. Hier zal ons avontuur door argentiniƫ beginnen welke via patagoniƫ naar Chili leidt.

Dit betekent natuurlijk dat wij op op dit moment aan het aftellen zijn tijdens het zetten van de laaste puntjes auf die i...

We melden ons weer als we echt iets te melden hebben 😊

Hasta luego,

Remco en Sander

3rd April 2008

toe maar, toe maar, weer eens wat anders als .waarbenjij.nu en whereareyou.net :P veel plezier knullie

Gastuh!
Jow Geezahs... Leuk om jullie verhalen zo te lezen! Klinkt ontzettend gaaf dat 'we zijn nog in NL' en vooral het deel over '7 april vertrekken we' was my favorite part! serieus! Hahaha! (bereid je maar voor op dit soort reacties :D) Dudes, voorbereid-ze en ik kijk wel uit naar de verhalen! Is er al een skype account? (or hasn't this yet occured to us...dude?) Groeten El GranDE lebousky!

Mooi foto!
Wie zou die toch gemaakt hebben? Voel me bijna buitengesloten... Alvast veel plezier en oh ja, pas op voor Boquito, Y-splitsingen en als je de weg kwijt bent, altijd naar het oosten lopen!
5th April 2008

een fan
Sander je bent toch veel mooier dan op die foto! je moesje
6th April 2008

Hey, goede reis en veel plezier. groetjes Piet en Dinie
8th April 2008

2epoging
Hoi, ik probeer nog eens jullie een goede reis en veel plezier te wensen. Bij deze. We volgen jullie graag. groetjes Piet en Dnie
9th April 2008

hoi zwager
He Remco, Je neef of nicht laat nog steeds op zich wachten hoor. Adri zal je wel proberen te bellen als het zo ver is. Goede vlucht gehad??? We horen vast wel snel wat van je ma. Groetjes, Marleen p.s. Als de baby geboren is zullen we een keer via de webcam hem/haar even showen.
10th April 2008

Wanneer eerste bericht?
Hei boys, wij wachten met smacht op een berichtje van jullie? Al een beetje aan het 'bruinen'? Hebben ze ook tapas of eten jullie enkel beef steak? Tot horens en blijf genieten! Pa
11th April 2008

Hee neef!
Ha die neef (en voor mij onbekende Remco), Heel veel plezier daar! Van de foto's bij jullie post word ik nu al jaloers, so keep up the good work! Ik blijf jullie volgen :) Groetjes Nicky
21st April 2008

Chillze!
Echt heel relaxed, die avonturen van jullie! Ik heb wel een beetje medelijden met die arme Canadees;-)

Tot: 0.085s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 53; dbt: 0.0537s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb