Vertrek vanaf Schiphol

Netherlands' flag
Europe » Netherlands » North Holland » Haarlemmermeer
December 31st 2015
Published: December 31st 2015

Vandaag 31 december vertrekken wij met MH19 naar Kaula Lumpur in Maleisië. 12 uur vliegen. Oud en nieuw vieren wij in de lucht. Oliebollen zullen ze wel niet hebben. Maar champagne zeker wel. Na een tussenstop van 2 uur vliegen wij in 10 uur door naar Auckland in NZ. Verwachte aankomst: 00:10 uur op 2 januari. Gelijk pitten in een hotel. Die zelfde middag vliegen wij door naar Dunedin op het zuider eiland. Daar staat de huurauto klaar. Na een uurtje rijden komen wij aan in Kaka point, onze eerste verblijfplaats voor een aantal dagen. Een klein gehucht aan de kust met 1 pub. Plannen voor die dagen: acclimatiseren, ontspannen, beetje wandelen.

In NZ is het momenteel hartje zomer. De temperatuur op het zuidere eiland ligt overdag op 20-24℃. Soms ook wel wat kouder. 's Nachts is het zo'n 6-15℃.

31st December 2015

van het goede leven, Heel veel plezier aldaar en ik ga jullie zeker volgen. Ben benieuwd naar jullie belevenissen ! Groetjes uit Lochem, Marion
1st January 2016

Goede vlucht gehad ?
Hoi manne ! Jullie zullen nu wel total-loss veilig in hotel kamer zijn aangekomen....... lekker douchen, slapen en beginnen aan een fijne vakantie down-under !

Tot: 0.18s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 59; dbt: 0.1343s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb