Ondertussen in Maastricht...


Advertisement
Netherlands' flag
Europe » Netherlands » Limburg » Maastricht
June 23rd 2008
Published: June 23rd 2008
Edit Blog Post

Beste mensen,

Voor alle oude blogbekenden: Jullie zullen wel denken: Maastricht, Maastricht, ik dacht dat deze blog zich in Zuid-Amerika afspeelde... Dat is ook het geval, maar ik zal Sander morgen vanuit Nederland gaan vergezellen. Voor alle nieuw aangemelden: je hebt het oneindige geluk vanuit mijn hotmailaccount te zijn gecopypasted! Je wordt voortaan van nieuwe spam voorzien, als het je niet bevalt zul je je even af moeten melden..

Maar goed, terwijl dat stelletje nozems in Zuid-Amerika rondhing, moest er in Nederland natuurlijk gewoon gewerkt worden. Na een half jaar pipetteren, bloed afnemen, metingen verrichten en data analyseren heb ik in een noodgang het benodigde document voor mijn afstuderen getypt, en dit afgelopen vrijdag met een grote grijns op de balie van Bureau Onderwijs gedeponeerd. Een dag later heb ik mijn stulpje leeggehaald en Maastricht voorgoed verlaten :-(
Nu ik eindeloos moet wachten tot de universiteit het er officieel mee eens is dat ik vanaf heden dokter ben, leek dit me een goed moment voor een tripje. Zeker aangezien over een paar maanden de burgerlijkheid van een vaste baan en een gezamenlijke woning staat te wachten.. O nee sorry, ik krijg gewoon een nieuwe huisgenoot maar dan in Utrecht ;-)
Morgen zal ik vanaf Schiphol vertrekken naar Bolivia, waar ik ongeveer 36 uur later verwacht te landen. Daar zal ik eindelijk Sander weer zien! Ik hoef jullie vast niet te vertellen dat ik daar erg veel zin in heb!

Vanaf hier zullen we jullie op de hoogte houden van al onze avonturen en wetenswaardigheden, en kunnen jullie ons op de hoogte houden van jullie bezigheden! We zijn van plan nog twee maanden rond te trekken en onderweg nog Peru, Ecuador en de Galapagos eilanden te bezoeken. Tot de volgende keer vanuit Bolivia!

X Christi

Advertisement



23rd June 2008

Spannend allemaal he! Tot morgen op Schiphol, we bellen!
24th June 2008

Have fun!
Hey Chris (en Sander natuurlijk), veel plezier! Thanks voor het copyen van mijn emailadres uit je hotmailbestand, vroeg me al af hoe ik op de hogote ging blijven ;-) Zie je weer in Nederland, kom ik je burgerlijke leventje wel ff uitchecken haha! x
24th June 2008

He Christi, geniet er van....weer lekker bij je mannetje!!! Ik begin ondertussen alvast aan mijn burgerlijk bestaan met full-time baan en kan me ondertussen verlekkeren aan je reisverhalen. Ik ben benieuwd!!! Liefs, Marly
24th June 2008

proficiat
Hallo Christi en Sander christi, proficiat met je 'diploma dokter'. Hopelijk heb je het verder niet nodig. Zal wel niet, want nu zal Sander zich wel weer netjes gedragen, met jou erbij. Veel plezier op jullie trip! Chris hermsen

Tot: 0.087s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 58; dbt: 0.0478s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb