weer thuis

Netherlands' flag
Europe » Netherlands » Limburg » Klimmen
July 30th 2012
Published: July 30th 2012

Zo, eindelijk na bijna 3 weken weer thuis. Het was een ontzettend mooie vakantie waarin we heel veel gezien, maar ook heel veel dingen gedaan hebben. Indrukken opgedaan die we nooit meer zullen vergeten. Van de sloppenwijken in Jakarta naar het heel mooie Yogyakarta, de moderne steden Semarang en Surabaya, het zwemmen met de haaien en het snorkelen tussen honderden visjes op de KarimunJawa eilanden, het beklimmen van de Bromo vulkaan, genieten van het platteland in Salatiga, een echte jungletrek gemaakt op Sumatra waarbij we tussen de OerangOetangs liepen, rijden in een open jeep door een rivier, kinderen die zwaaiend achter ons aan renden. Het lijkt wel op een aflevering van Peking Express. Ik moet zeggen dat we het daar een aantal keer over gehad hebben, want het leek af en toe wel of we aan dit programma meededen.

Ik hoop dat jullie plezier hebben gehad met het lezen van dit vakantieverslag, van mijn kant vond ik het leuk om te doen. Wellicht tot een volgende vakantie!

Dolf

Tot: 0.109s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 51; dbt: 0.049s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb