HERCEGNOVI


Advertisement
Europe » Montenegro » Kotor » Herceg Novi
July 3rd 2014
Published: February 23rd 2016
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

DUBROVNIK-HERCEGNOVI


Geo: 42.4531, 18.5375

GÜN 64 GÜNLERDEN PERŞEMBE:

Önce Solitudo bizi yıktı…

İki gece için 665 kuna hesap çekti..

Çalışan arkadaşa otelde değil kampta kaldığımı hatırlattım ama fikrini değiştiremedim..

Galiba bu Solitudo 'da son kalışımız..20 yıllık dosttan ayrılmak zor ama gerekli …

Yola revan olduk ve az sonra hududa geldik ben son kalan 295 kuna'yı yakıta tahvil ettim..

Sen sağ ben selamet …

Araç ile dolaşmanın avantajlarından biri bu ..

Hiç para arttırmıyorsunuz ve son parayla yakıt alıyorsunuz ..

Montenegro'ya girerken, az bir kuyruk fakat sorunsuz girdik …

Biraz yol katederek Hercegnovi'ye girdim.

Bir park bularak "old kava" da bir yorgunluk kahvesi höpürdetme keyfine vardık..

Herceg Novi Osmanlı dönemindeki adı "Kastelnovo".

Karadağ'ın Kotor Körfezi'nde yer alan sahil şehridir. Şehrin nüfusu 17,000 kişidir.

Şehirde tipik Akdeniz iklimi görülmektedir.Yaklaşık yılda 200 gün güneşli geçmektedir.

Görülmeğe değer bir Karadağ kentidir..

Oradan ver elini Budva…

Her gün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You

tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:


1-HERCEGNOVİ-BUDVA KLİPİ:





Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement



Tot: 0.386s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 53; dbt: 0.1609s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb