Motorhome reis Albanië en Montenegro - dag 24

June 17th 2016
Published: October 28th 2016

Vrijdag 17/06/2016 – Budva (Montenegro) 220km

Via Podgorica, hoofdstad van de jonge republiek Montenegro naar Budva. Parel aan de Montenegrijnse Riviera. Tenmenste dat was het toen we hier bijna 50j geleden eens op vakantie waren.

Ondertussen is het volgebouwd en ziet men zelfs het historische centrum in die mooie baai niet meer liggen vanop de kustweg.

We staan op een gereserveerd stuk van een grote betaalstrandparking even buiten het centrum. Dus vlak bij het strand met wat restaurants, strandprullariastalletjes en strooiendakparasoltoestanden.

Voorlopig niet overdreven druk, maar morgen week-end zal dat zeker veranderen. Het was hier zeker ooit een pracht van een strandcamping gezien de ligging en getuige van overblijfsels van stroompalen waar toch hier en daar nog stroom opzit. Gelukkig vrij uitzicht op het zuiden voor Astra 3. Zo missen we de belangrijkste matchen van het EK niet. .

Tot: 0.089s; Tpl: 0.016s; cc: 13; qc: 27; dbt: 0.0382s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb