dag 6: een dolfijne dag!

Malta's flag
Europe » Malta » Malta » St Pauls Bay
April 17th 2011
Published: April 17th 2011

we begonnen onze dag zoals gewoonlijk met een smakelijk ontbijt!

vervolgens namen we de bus richting Sliema, althans, dat dachten we!
natuurlijk had het geen avontuur geweest als we meteen de juiste bus hadden genomen!
maar nee! we hadden de bus in de foute richting!
destination: GOLDEN BAY!!

maar... daar waren we al eens geweest en mochten we dus niet meer komen.
dus wij van de bus gestapt en aan de andere kant gaan staan (weliswaar aan de eindhalte, want dichterbij onze geplande bestemming is natuurlijk te makkelijk!).

toen we eindelijk in de juiste richting zaten, was er nog amper tijd om een stadje te bekijken.
dus besloten we gezamenlijk (lees: de pa) om nog een wandeling langs de kust te maken.

enkele sjikke foto's later, kwamen we tot de constatatie dat we helemaal terug moesten.
snel iets gedronken in een klein cafeetje en snel naar de dolfijnen!

we moesten niet te lang wachten voor we richting de dolfijnen konden.
wetsuit aan, douchke nemen en op naar het bassin met de dolfijnen!

Sol en Lucas (de dolfijnen) waren ons al aan het opwachten. even kort de afspraken overlopen en dan het koude, zoute zeewater in. een korte kennismaking met de dolfijnen, een kusje en dan het diepere water in waar de dolfijnen rondom jou kwamen zwemmen.

kortom, een geweldige, coole ervaring!

erna, nog eventjes de uilen, parkieten en papegaaien gaan bekijken en dan hop naar de zeeleeuwenshow. (deze was vrij exclusief, want wij waren de enige toeschouwers)
coole beesten, die zeeleeuwen! ze konden zelfs een gangsta groet, waar vele rappers nog iets van kunnen leren!

dit allemaal gezien zijnde, namen we de (dit keer de juiste) bus terug naar het hotel.
tijdens het avondeten zagen we dat deze leuke dag dan ook zijn sporen had nagelaten, de fijne dag, staat in onze huid gebrand!

tot morgen! voor het laatste verslag van de vakantie!
Groet!

Tot: 0.194s; Tpl: 0.012s; cc: 13; qc: 47; dbt: 0.0829s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb