dag 5: nog een laatste (voormid)dagje regen...

Malta's flag
Europe » Malta » Malta » Marsaxlokk
April 16th 2011
Published: April 16th 2011

!@!WARNING!@! WRITER ALERT => voor een dag schrijf ik, Robin De Vree de blog!

Toen we vanmorgen de gordijnen openden, was er een lichte teleurstelling. Weer regen... maar, niet getreurd, dan gaan we stadjes doen! (en voor Rick 'lesvoorbereidingen maken')=> facebooken en series zien!

om 's morgens een beetje op te warmen voor het stadje; 'swimming with dolphins' boeken!

toen we terugkwamen in hotel voor het middageten zat Rick al vlijtig 'lesvoorbereidingen' te maken.

na de middag vertrokken we eindelijk naar het stadje genaamd Marsaxlokk (=> fonetisch: maschakslokksssss). Het stadje met al de kleurrijke, houten boten! De heenweg met een duurtijd van 50 minuten op een zeer oude bus, die elke put een afgrond doet lijken! Eenmaal aangekomen in het stadje, hebben we rustig een wandeling gedaan rond de haven en een thee gedronken van een spetterprijs van 60cent!

toen we teruggingen naar de bushalte (zonder een uurrooster van de bussen) zagen we een bus aankomen, lopen was dus de boodschap. maar de oh zo lieve buschauffeur had het gezien, en hield halt! slapen werd er niet gedaan in de bus, want de buschauffeur heeft ons heel wat nieuwe scheldwoorden bijgeleerd in het Maltees!

Bij aankomst snel eten en de blog schrijven, 'Till Tomorrow!

Tot: 0.051s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 32; dbt: 0.0256s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb