Venedig


Advertisement
Italy's flag
Europe » Italy » Veneto » Venice
November 29th 2012
Published: November 29th 2012
Edit Blog Post

Hej! Nu undrar ni säkert varför jag inte har varit så aktiv här ellerhur? Jag har bytt bloggplattform och försöker organisera allt jag har skrivit där, jag har en massiv mapp med sparade word-dokument som jag ska sätta in och uppdatera bloggen med. Jag har inte alltid haft tillgång till internet så när jag velat uppdatera har inte möjlighet funnits. Men nu ska det bli ändring på det och jag ska se till så att alla nära och kära får adressen till min nya blogg.

För övrigt är jag just nu i Venedig på mitt vandrarhem och ska snart krypa till sängs för imorgon väntar en ordentlig sightseeingdag! Excited. Jag anlände för bara några timmar sedan så jag har inte haft mycket tid till att utforska. Men hittills så är det fantastiskt, lika mycket turister som alltid, bara inte lika smockat. Vattnet är riktigt högt här! Det har tydligen regnat en del...

Återkommer mer uppdatering och adress till ny blogg!

Kram på er alla

Emilie

Advertisement



Tot: 0.065s; Tpl: 0.017s; cc: 9; qc: 46; dbt: 0.0412s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb