Day twentyseven – The short story

Italy's flag
Europe » Italy » Veneto » Portogruaro
June 10th 2009
Published: June 20th 2009

Vi sov længe igen, der er gået lidt badeferie i den, men det er jo også meningen. Jeg havde ikke taget backup af billeder i lang tid så det tog en del tid men var godt at få på plads.
Bagefter gik vi i poolen. Det er en helt almindelig primitiv pool her med en lille børnepool ved siden af, men til gengæld er der ikke så mange mennesker. Kort efter smuttede op og fik sat vasketøj over. Mens det vaskede fik vi handlet ind og mens det tørrede fik vi spist frokost så det passede perfekt med at vi kunne hente tøjet da vi havde spist og så var det overstået. Thea fik en morfar og jeg fik skrevet lidt dagbog.
Vi havde noget is i fryseren vi lige guffede i os inden vi smuttede en tur til stranden. Til aften spiste vi på restaurant og gik bagefter til iscaféen hvor vi fik endnu en lækker isdessert. De er bestemt værd at gå efter selvom det er i den helt anden ende af byen. Jeg fik en is med jordbæris, vanilie og friske jordbær, Thea fik en chokolade-is-kage.

Tot: 0.118s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 51; dbt: 0.0721s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb