Day twentyfour – Do you want a box for that?

Italy's flag
Europe » Italy » Veneto » Portogruaro
June 7th 2009
Published: June 20th 2009

Vi har trukket skodderne for i nat og da Thea spørger om vi har noget vand svarer jeg hurtigt ja - i køletasken. Der går et stykke tid i mørket inden jeg opfatter at vi ikke sover i telt. Klokken er 9 og der er stadig bælgmørkt i soveværelset.
Vi har morgensol på altanen så vi spiser derude. Det blæser stadig en del. Det bliver overskyet i dag men 26 grader, mens vi gerne skulle have sol de næste mange dage derefter. Vi bliver indenfor det meste af dagen men når da en tur ved stranden og ned i byen.
Til aften spiser vi på en rigtig fin og hyggelig restaurant hvor der er helt fyldt op med mennesker, vi når lige at få et bord. Vi havde set den i går og maden så god ud. Vi får begge en pastaret og hvor vi er vant til at synes portionerne er lidt små hernede er får man her en gang pasta på mindst 300 gram plus hvad der nu er i af kød. Man får det så som en tallerken og en pande-gryde ting ved siden af man så kan tage af. Vi kunne ikke engang spise halvdelen og så også flere steder hvor folk fik en pizzabakke med resten af deres pizza med hjem eller en stor folieform med resten af pastaen. Alt i alt kom vi af med omkring 175 kr. hold da op...

Tot: 0.127s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 51; dbt: 0.0952s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb