TATİL GÜNÜMÜZ


Advertisement
Italy's flag
Europe » Italy » Umbria » Passignano sul Trasimeno
May 10th 2010
Published: June 23rd 2017
Edit Blog Post

Geo: 43.1952, 12.1303

GÜN 12 Günlerden Pazartesi
Sabah fix programı uyguladım .
Yani erken kalktım.
Yazılarımı toparladım.
Hesapları işledim.
Ayşecik öğlene doğru biraz keyifsiz kalktı.
Bugün normal olarak programımız Perugia idi fakat Ayşe yi tatsız görünce programdan vazgeçip burada dinlenmeye karar verdik.
Öğlen elimizdeki nevaleye yakın marketten aldığım takviyeleri ekledim.
Yemekten sonra yağmur da başladığı için vurup kafayı yattık.
Akşam üstü uyandım ve buraya çok yakın olan Passignano yu keşfe karar verdim.
Küçük bir keşif sonunda güzel lokantalar saptadım ve tekrar kampa döndüm.
Ayşeciği aldım ve tekrar çok yakın mesafede Pasignano ya döndük.
Şahbazı parkettim.
Göl kıyısında Luciano adlı bir lokantaya girdik.
İçerisi bayağı kalabalık ..bir şeyler kutlanıyor.
Bendeniz, menu çakkalı olarak istiridye yemeğe karar verdim.
Liste fiyatı 8 E olarak görülüyor .
Bana çok uygun geldi.
6 adet ısmarladım ve yemek sonunda, meğersem tanesinin 8 E olduğunu öğrendim.

Biz ettik siz eylemeyin :
Italya'da menu den çok iyi anlamak gerek ama bu benim gibi çakalların yapacağı iş değil.Çok daha zeki adamlar gerek.
Veyahut 8 E ya istiridye olmaz diye düşünüp bu tuzaktan kurtulmak var idi.
Menu nun özellikle altında küçük harflerle yazılı
olan ibareleri iyi anlamak gerek ..
Kuver denilen haracı alıyorlar mı ?
Garsoniye hesaba dahil mi değil mi ?
Harita okur gibi menu okumalısınız
aksi halde kalkarken üzülebilirsiniz

Merak edenler için adres
RISTORANTE DA LUCIANO Via nazionale, 11
06065 - Passignano sul trasimeno (PG) Italia Tel. 075.827210

aman liste ye dikkat ...
Oradan kampa döndük.Biraz daha oturup yatmaya karar verdik.
Hava koşulları bize nefes aldırmıyor..

Her gün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:



Günün videosu :
http://tripwow.tripadvisor.com/tripwow/ta-00a1-c216-0772?lb


Bugün yapılan km 9


Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement



Tot: 0.116s; Tpl: 0.02s; cc: 12; qc: 28; dbt: 0.056s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb