KLAS BIR YER:SIRMIONE...


Advertisement
Italy's flag
Europe » Italy » Lombardy » Sirmione
June 27th 2012
Published: January 15th 2016
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

VENEZIA-SIRMIONE


Geo: 45.4925, 10.6081

GÜN 21 GÜNLERDEN ÇARŞAMBA:
Rüzgar gibi geçti vallaha…
Erken uyandım rutin toparlanma işlerimi tamamladım
Önümde Çin seddi gibi duran otobüslerin arasından nasılsa sıyrılarak otobana
çıktım.
İtalyan Adriatik sahiline devam etmeden önce ,Garda gölünü de, hazır
buraya kadar gelmişken bir ziyaret edelim dedik.
Hedefim olan Sirmione' ye hızla vardım.
Önce Nermin' e (GARMIN) itibar ettim ama sapıtınca MIO (GPS) ya başvurdum.
Kampım olağanüstü güzel ve temiz ..
İki kadın işletiyor ve her şeyleri ile bizzat ilgileniyorlar.
Bana çok güzel bir yer verdiler .
Burada kural çok …
Anlaşılan İsviçre ye yakınız.
Bir havuzu var anlatılması zor …yaşamak lazım..
Bonesiz girmek yasak …maazallah yıkanmadan havuz alanına bile giremiyorsunuz.
Gusul aptesti alıp öyle giriyorsunuz …
Etrafı bir turladım ..
Yine kampa ait otelin ,göl kıyısındaki kafesinde internet yapmak mümkün..
Öğlene doğru ,hem kasabayı keşfetme hemde alış veriş yapma adına etrafı
dolaştım.
Sirmione "creme de la creme" dedikleri bir muhit...
Yemekten sonra bir güzel uyku…
Sonra da billur renkli bir havuz..
2 adet cankurtaran, havuza bonesiz giren köylüleri uyarıyor …
Önce bir şaşkınlık tepkisi.... bilahare kafada bir bone ile sökün ediyorlar…
Kural , çocuklar için de geçerli…
Akşam üstü göl kıyısındaki
cafeye kurulup, bir taraftan Moretti ( artık Hırvat biraları geride kaldı ) bir taraftan internet ile günü çevirdim…
Saat 20:15 te toparlandım.
Gündüz dolaşırken, gözüme kestirdiğim bir restorana, hem bu geceki Ispanya-Portekiz maçını izlemek ,hem de yemeğimi yemek üzere kuruldum..
Etraf kalabalık ve yan masada bir kızcağızın doğum günü kutlanıyor…
Delikanlının biri ,saha amiri…uçuyor…kaçıyor …
Diğer arkadaşları yönetiyor…
Kızın gözleri kapatılıyor …sürprizler bitmiyor..şakalar yapılıyor ve doğum günü kızı ,minnettarlığını göstermek adına, saha amiri çocuğa sarılıyor ..diğer arkadaşlarına teşekkür ediyor..
Kızcağız gecenin yıldızı…keyiften uçuyor..
Bu arada maç 0-0 bitince uzatmalara gidildi..
Pastalar geldi…filimler çekildi ki..tam bu sıraya sahneye, son derece çekici,fettan bir kız girdi..
Üzerinde varla yok arası bir giysi..
O sürprizleri bitmeyen saha amiri delikanlı, aniden yeni gelenin içine düştü..
Diğer tüm ekip elemanları ..yeni gelen kızın etrafında mart kedileri gibi dolaşıyor…
Doğum günü kızımızın ratingi aniden düştü…
Adeta yerlerde sürünüyor…
Maçta, iş, penaltılara kaldı..
Millet penaltılara ve yeni gelen kıza dalmışken, doğum günü kızımız, sessiz sedasız arkaya çekildi ve alanı gizlice terketti…
Arkadaşları farkında bile değil…
Maçı İspanya aldı..
Ben hesabı ödeyip kampıma doğru yürümeye başladım…
Doğum günü kızı ,biraz önümde hem ağlıyor hemde
tek başına evine doğru gidiyor..
Kahpe Dünya ….
Üzüldüm... ama yaşam böyle bir şey be…
Yatarken düşünüyordum "Ne oldum ? demeyeceksin ..
Ne olacağım ? diyeceksin “
Bu aşamada daha çok şey denir ama, uykum vardı fazla düşünemeden çabucak gidiverdim....
Görsel Malzeme olarak Venezia-Sirmione Yol Videosunu ve Sirmione camp'ımın videosunu koydum .
Her gün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:


Venedik-Sirmione yol videosu :


Sirmione Camp Videosu :



Sirmione' de şimdiki hava durumu :
http://weathersticker.wunderground.com/weathersticker/sunandmoon_metric/language/turkish/global/stations/16090.gif


GÜNÜN ÖZETİ

GÜN KM: 149 KUMULATIF KM:3047

ORT HIZ: 67

MAX HIZ: 150

TOPLAM SAAT:2:10

SÜRÜŞ SAAT : 1.45

YAKIT E/Lt :


Advertisement



Tot: 0.069s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 30; dbt: 0.0261s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb