PORSIYONLAR MIKROSKOPIK ...


Advertisement
Italy's flag
Europe » Italy » Lombardy » Menaggio
May 19th 2014
Published: June 23rd 2017
Edit Blog Post

Geo: 46.0208, 9.23894

GÜN 19 GÜNLERDEN PAZARTESİ:

Çok güzel ve güneşli bir güne uyandım..

Göl manzarası gerçekten nefes kesici.
Gölün üzerinde belli belirsiz bir bulut oluşmuş..
Nefis bir manzara ..ben biraz internette oyalanırken, Ayşe uyandı birlikte bir şeyler yedik..
Daha sonra Şahbaz'ı parıldatmaya karar verdim.
Aslında Avrupa 'da araçlar kirlenmiyor ama ben biraz aktivite olsun diye kendime durumdan vazife çıkarıyorum..
Öğlene doğru kamptan ayrılıp yürüme mesafesinde olan Menaggio ya vardık.
Bundan önceki gelişlerimizde, Porlezza'yı kendimize üs olarak seçmiştik
Bu kez, buralarda az kalacığımız için göl kıyısında kalmayı yeğledik .
Como Gölü, (İtalyanca: Lago di Como ) İtalya'nın kuzeyinde Lombardiya bölgesinde bulunan buzul kökenli bir göldür.
Como Gölü 146 km² yüzölçümü ile İtalya'nın en büyük üçüncü gölüdür.
Matthew Bellamy,Madonna, George Clooney, Gianni Versace, Ronaldinho, Sylvester Stallone, Julian Lennon, Richard Branson, Ben Spies, ve Pierina Legnani gibi ünlü isimlerin göl kıyısında evi bulunmaktadır.
Fakir fukara işi yani...
Aslında tepeden bakıldığında Como Gölü yürüyen bir adama benzetilebilir ..
Menaggio bu yürüyen adamın beline denk düşmektedir.
Tarihte MÖ 196 yılında buraları Romalı'lar zaptediyor...
O zaman Via Regina ( Regina Yolu ) diye adlandırılan bu yol da önemli bir kavşak haline gelmektedir.
Bugün İtalya ‘nın en
turistik yerlerinden biri sayılmaktadır ..
Öğlende, aracı iskelede bırakıp ,yemeğe gittik .
Göle nazır, ünlü Cafe de Pess'e kurulduk .
Ayşe kahvaltının tesiri ile az bir şey yemek istedi ve küçük bir pizza ısmarladı..
Gele gele, bizim fındık lahmacun büyüklüğünde bir şey gelince ..
İkimiz de aynı anda kopuverdik.
Allahtan benim baget ele avuca gelir birşeydi..
Yemekten sonra, iskeleye dönüp Bellagio vapur biletimizi aldık .

Advertisement



Tot: 0.539s; Tpl: 0.011s; cc: 14; qc: 47; dbt: 0.1765s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb