It's too hot in navdušenje nad konjskimi dirkami


Advertisement
Ireland's flag
Europe » Ireland » County Galway » Galway
September 17th 2011
Published: September 21st 2011
Edit Blog Post

Ni bilo prevroče, sploh ni bilo prevroče, sijalo je sonce in tudi dež je ogrozil moje kodre le na dan mojega odhoda. In na lepo sredo, ko je sonce nemoteno grelo kar celo uro, sem že slišala komentar it's too hot! Ne ni bilo 30 stopinj, moji prstki so čutili nelagodje in zmanjšano gibljivost na tistih 15 stopinj.

Irci so za severni narod zelo zelo ležerni in ne vem, ali se to učijo od sončnih držav ali pa sem jim preprosto ne da. Galway je znan kot najbolj prijazno mesto na Irskem, mogoče zaradi študentov ali pa kar zaradi irskega karakterja. Ni hitenja, barska kultura zelo živahna, staro in mlado ob pivu Guinness, avtobusi zamujajo, vsi lepo pozdravljajo, nobene panike.

V centru Galwaya na vsakem vogalu kakšna glasbena skupina, ulice ves čas polne, tako da mi je že začelo klikat v možganih, kje sem? Otrok kot peska in sem izvedela, da ima Irska daleč najvišjo nataliteto v Evropi...ne vem ali je za to kriva cerkev in prepovedan splav, čeprav jaz mislim, da ima prste vmes pivo!! V treh dneh sem poskusila več piv kot v celem življenju in ker nisem pivopivka, je bil moj gostitelj Aleš že malo nesrečen, kako ne ločim vseh teh izvrstnih zvarkov. No za Belfast Blonde lahko rečem, da mi je bil všeč.

Irci so navdušeni nad stavami. Stavijo na vse prav vse. Najboljša je ta: stavijo kateri minister se bo prvi ločil in čakajo in čakajo. In tako sem prvič zakorakala v stavnico, najprej gledala na desetine ekranov, se navdušila, stavila in izgubila nooooooo. Konjske stave o ja. Za razočaranjem je sledil tisti impulz..hočem še, in sem stavila še na enega konja (1 euro) in čakala in stiskala pesti in še malce poskočila, ampak moj konj je bil le drugi. Drugi dan mi je, seveda ob pomoči Aleša uspelo, dobila sva nazaj 26 eur juhuhu!

Če stave niso šport je pa to irski nogomet - gaelic. Nekaj vmes med ragbijem in nogometom, edini narod, ki ga igra, zato so lahko vedno brez skrbi svetovni prvaki. Tako povsod vidiš gaelic igrišča in kadar ni tega, potem golf igrišča in če še to manjka ostane morje in morske pečine.

Obala, me je v soncu vabila na plažo, ampak niti z enim nevronom nisem pomislila na skok v vodo, da bi se pridružila domačinom. Navsezadnje sem bila le turist.


Additional photos below
Photos: 15, Displayed: 15


Advertisement



Tot: 0.049s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 29; dbt: 0.0293s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb