QUEDEN 96 hores PER COMENÇAR L'AVENTURA!!!


Advertisement
Iceland's flag
Europe » Iceland » Southwest » Reykjavík
July 27th 2008
Published: July 27th 2008
Edit Blog Post

Áixí és, només resten 96 hores per començar una aventura, que estic segur serà del tot apassionant!

Bé, algú molt meticulós podría dir que, si el nostre avió s'enlaira direcció a Islàndia cap al migdia, tècnicament queden més de 96 hores. Però tots els que ens coneixeu sabeu també del notre 'gafe' com a grup, la qual cosa, unit al fet que el nostre avió surt el proper divendres dia 1 d'agost..., crec que provocarà que l'aventura s'avanci una mica, i que la primera aventura la tindrem ja a l'aeroport del Prat...

Avui és diumenge dia 27 de juliol, són les 23.26 hores, i sí, ho de reconèixer...JA HET FET LA LLISTA DE LES COSES A PORTAR!!!
El món és divideix entre les persones que fan llista quan surten de viatge i les que no fan, doncs bé, jo ja tinc feta la meva! Sé que rebrè crítiques, les assumirè, però també estic segur que no serè l'únic membre d'aquest grup que en farà, i encara puc dir més, jo al menys no he fet la llista en una fitxa blanca amb les ratlles vermelles (eh Jordi?)...

Seguirem informant de les prèvies...

ALEX

Advertisement



2nd August 2008

Ja ha arribat el dia!!!
Imagino que ja estareu de ruta ja que segons deia l'Alex, marxàveu ahir dia 1. Només desitjar-vos el millor per aquests dies i a gaudir de l'aventura!!! Petons a tots.
2nd August 2008

COM ESTEUUU???
Hola chicos!! Ya véis que viajar con Álex es toda una aventura que empieza en el aeropuerto de salida! Bueno, espero que lo estéis pasando en grande. Ojalá tengáis la oportunidad de escribir algo antes de volver y lo veamos desde aquí. Un beso muy fuerte!! Cuidaros y cuidad al meu home! Me voy pa'l pueblo!

Tot: 0.061s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 46; dbt: 0.0404s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb