4.8. Taakse jää rakas Unkari…nyyh

Europe » Hungary » Northern Hungary » Bukk National Park
August 17th 2008
Published: August 17th 2008

Viszontlátásra Magyarorsag!!!Viszontlátásra Magyarorsag!!!Viszontlátásra Magyarorsag!!!

Biztos jövöre vissza jövünk!
… ja edessä odottaa DUUNI! (tietenkin on hirveen kivaa, että ihmisellä on duuni…!!!)

Maanantai-aamu kun koitti, niin otimme suunnan POHJOISEEN!!! Ajoimme samaa reittiä kuin tullessamme: Sátoraijaujhelyn rajakaupunkiin ja Slovakiaan Kositseen, josta, Lubliniin yöksi.. Lublinissa kävimme katsomassa muutaman hotellin, joista pari oli ihan järkyttäviä ”neukkumallisia” hirviöitä, hinnat pilvissä ja yksi keskikaupungilla oli söpö, mutta kallis. Olimme ennen kaupunkia nähneet kivan näköisen hotellin, joten palasimme takaisin etsimään sitä. Ennen kuin ehdimme ajaa niin kauas, huomasimme uuden Motellin tien oikealla puolella keskellä autokorjaamoja yms. teollisen oloisia halleja. Se oli nimeltään ytimekkäästi ”Motell”. Valinta osoittautui erinomaiseksi. Aidattu alue, jonka portit suljettiin yöksi, takasi turvan täyteen pakatulle autollemme ja meille yön rauhallisessa kivassa huoneessa maukkaan aamupalan kera. Jälleen edullinen paikka, vain 45€ meiltä molemmilta! Tämän päivän ajomatkaakin kertyi reilut 500km, joten olo oli sen mukainen.

RajalleRajalle
Rajalle

Sátoraljaújhely on meidän rajanylityspaikkamme tälläkin kertaa. Tästä vaan suoraan pohjoiseen 1500km ja ollaankin Tallinnassa :) Ihan helppoa ja yksinkertaista...

Tot: 0.099s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 52; dbt: 0.0658s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb