Dag 1 -Rondreis Roemenië -dinsdag 28/8/2018 – Samenkomst in Debrecen (H)

Hungary's flag
Europe » Hungary » Northern Great Plain » Debrecen
August 28th 2018
Published: August 28th 2018

Debrecen (H)Debrecen (H)Debrecen (H)

We staan hier in en bos. Geen satelliet, geen internet. Blijven proberen.
Dag 1 -Rondreis Roemenië -dinsdag 28/8/2018 – Samenkomst in Debrecen (H).

Etappe 3 van de individuele trip naar de plaats van samenkomst in Debrecen (250km van Budapest). Onderweg prachtige autostrates (waarschijnlijk dankzij sponsorgeld van de EU) tot bijna in Debrecen, vlakbij de Roemeense grens. Eens daar van af, secudaire weg in slechte staat.

Landschap onderweg, zo plat als een pannekoek, bestaat hoofdzakelijk uit bruingedroogde mais- en dito zonnebloemvelden. Moest het land niet bewerkt zijn, zou men kunnen denken dat het onbewoond gebied is. Geen dorpen of huizen te bespeuren langs die autobahnen. Wel voorzien van nieuwe parkings en tankstations. De diesel is hier ook al duurder dan de super. Toch milieu bewust of brengt het geld op ?

We staan hier op een camping in een bos. De installaties zijn uitgeleefd en/of kapot. Gelukkig zijn we zelfvoorzienend. Er werd ons wel al verteld door onze nieuwe Limburgse vrienden van Passau, dat men in het restaurant uitgebreid kan gaan eten voor €3 inclusief een halve liter bier ! Nu is het wachten op de verdere kennismaking en de welkomsdrink met alle 28 deelnemers.

Tot: 0.052s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 24; dbt: 0.0346s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb